wtorek, 31 grudnia 2013

✭ ❥Goodbye 2013 , I will miss you ✪ ♥

Hej wam ! Tak więc jak widać nadal nie ma śniegu :( ✺ No ale cóż ... Dziś sylwester ! :D Tak się cieszę ! ♡ Ale będę tęskniła za tym niezwykle udanym rokiem ,za 2013 :< Tyle rzeczy się zdarzyło np. 13 Maja 2013 skończyłam 13 lat ( jej :3 ) , zmieniłam szkołę ( w Ⅵ klasie )  i poznałam tylu świetnych przyjaciół  <3 Mam najlepszą klasę jaką mogłabym sobie wymarzyć , mój tata pracuje już w Polsce więc znowu mogę go widzieć na codzień a nie tylko w weekendy jak do niedawna (pracował za granicą i mogłam go widywać jedynie w weekendy ) i ogólnie no , ten rok był dla mnie MEGA :D
I dla tych którzy się mnie tak dopytują co założe dzisiaj to TAK , mam sukienke szytą na miarę :p Właściwie to szyła ją moja babcia dla mojej mamy gdy ona była w moim wieku , sukienka jest naprawde śliczna ale musiała przejść kilka modyfikacji by leżała na mnie idealnie.Cieszę się że mogę ją założyć i wcale się tego nie wstydzę , wręcz przeciwnie jestem z tego bardzo dumna ✌ Oprócz tego wczoraj dowiedziałam się że moja przyjaciółka Basia (To jej blog ;3)ma taki sam laptop jak ja więc się bardzo cieszę xD Dobra kończe jutro dodam zdjęcia z sylwestra i opowiem wam gdzie byłam no i oczywiście z kim i jak było ;*




SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I SZALONEGO SYLWESTRA MOI KOCHANI ! <3 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥