poniedziałek, 16 grudnia 2013

Utrata przyjaciela - najgorsze ze wszystkiego

Jak wiecie wczoraj bardzo poważnie pokłóciłam się z moją bardzo bardzo bliską koleżanką ona sprawiła mi przykrość a ja wtedy napisałam jej coś czego nie powinnam , tak naprawdę wcale nie chciałam jej tego napisać ale zrobiłam to .chciałabym odwrócić czas :'( Wczoraj wieczorem byłam najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi za bardzo za sobą tęskniłyśmy i pogodziłyśmy się naprawdę szczerze <3 Ale dziś w szkole chciałam z nią o tym porozmawiać ,była nieuchwytna , dopiero udało mi się powiedzieć jej to w autobusie gdzie byłyśmy same , ale niestety okazało się że wcale nie jest dobrze. Ona powiedziała mi że narazie nie zależy jej na naszej przyjaźni co było dla mnie największym pociskiem od czasu ostatnich wydarzeń starałam się nie rozpłakać i wtedy był jej przystanek patrzyłam jak wychodzi , chciałam wstać i biec za nią. Byłam jednak za słaba i zamiast to zrobić poprostu zaczęły mi same lecieć łzy nie  mogłam uwierzyć w to co się właśnie stało- Uświadomiłam sobie że ją straciłam.NA ZAWSZE :'( Pisałam z nią przed chwilą ale do niczego to nie doprowadziło.Martwię się że jeżeli ona nie zmieni zdania to się zmienię.Niewyobrażalnie zmienię D': Nigdy już się z tego bym nie podniosła bo mnie to przerasta , niełatwo jest gdy ktoś kogo kochasz jak siostrę mówi ci w twarz że mu na tobie nie zależy, że już go nie obchodzisz.Straciłam przyjaciółkę i choć zrobiłabym wszystko by ona wróciła i bardzo mocno w to wierze boje się że tak się nie stanie.Domyślam się że ona chce mi wybaczyć ale nie umie i to jest najgorsze :''''(((( Ale muszę przestać o tym myśleć , muszę znowu być tą Zuzią sprzed tych wszystkich smutnych zdarzeń wesołą i zawsze uśmiechnięta , która rozśmiesz wszystkich na około! Muszę myśleć optymistycznie i cieszyć się z życia nawet jeżeli jest to dla mnie teraz bardzo trudne.

2 komentarze:

  1. Wiem co czujesz i jedyne co mogę powiedzieć to czekaj aż wszystko samo się ułoży, a wtedy los ci wynagrodzi twoją cierpliwość. :) kofam <3
    http://podazajzamoimimarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥