czwartek, 26 grudnia 2013

Co tam u mnie po świętach ? ♥

Hej wam ! (Zawsze zaczynam od słowa ,,Hej "! ;p ) Może zacznijmy od pytania : Jak wam minęły święta  ? :D U mnie to były jedne z najfajniejszych świąt spędzonych w tym domu  ! ^^ Oczywiście dostałam mój wymarzony prezent ... LAPTOPA ! Tak się cieszę :3 To mój pierwszy WŁASNY komputer w życiu ( a teraz wszyscy pomyślą takie ... ,,Co ?! Ona nigdy nie miała swojego komputera ?! Ale żaaal ) Ale dobra dalej xD Jutro jadę do babci do Wrocławia i tam dostanę resztę moich prezentów ! ლ(╹◡╹ლ) Oprócz tego chciałam was powiadomić że w ostatnim czasie wydarzyło się kilka ( a konkretnie 2) rzeczy o których wam nie mówiłam. Pierwsza to taka że w pon. kiedy pojechaliśmy kupować choinkę ja i Pola czekałyśmy na tatę w samochodzie , ja siedziałam na klapie od bagażnika. ( my mamy taki bagażnik który ma 2 klapy zamykające , jedna na dole i druga na górze , nwm jak wam to wytłumaczyć :/ ) W każdym razie przypiegła moja siostra i wepchneła mnie do bagażnika ja krzyczałam ,,Pola nieeeee ! Przytrzaśniesz mi kurtkeeee ! " ale tak się śmiałam że pewnie trudno to było zrozumieć , ale ona to też ignorowała xD (miałyśmy głupawe ) Potem moja sis zamknęła bagażnik ze mną w środku . Wtedy z domu wyszedł nasz tata i zobaczył mnie w bagażniku , chciał go otworzyć ale się NIE DAŁO ! ;D Pola przytrzasnęła zamek od mojej kurtki i to się jakoś zablokowało !!! Mój tata szarpał się z tym i strasznie się wkurzył a ja próbowałam się nie śmiać żeby go jeszcze bardziej nie denerwować ( to było trydne bo ta sytuacja była dla mnie mega zabawna xD )  Potem siedziałam tam jakieś 20 min. bo mój tata chyba poszedł zadzwonić do serwisu :D hahahaha :D w końcu udało mi się wyrwać zamek z drzwi ( nic mu się na szczęście nie stało ale moja kurtka się w tym miejscu trochę wybrudziła )a druga rzecz to taka że po wigilii kiedy dorwałam się mojego komputera to przez przypadek usunęłam cały CAŁY system ! :'( Póżniej musiał iść do naprawy :< :D Teraz już go mam z powrotem i jest supcio , właśnie do was piszę z niego ♥ Ale już nie jestem pełno prawnym administratorem xD Za chwilę niespodzianka :3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥