wtorek, 10 grudnia 2013

Moje pasje - czyli jeszcze więcej mnie

O dwóch moich głównych pasjach już wiecie jest to oczywiście pływanie- sport ,który trenowałam przez 8 lat ,a z czasem stały się to te cudowne zwierzęta jakimi są konie , na których jeżdżę już od około 4 lat.
Ale mam wiele innych pasji oto parę z nich : 
• Uwielbiam lepić z modeliny a najbardziej lubię lepić jedzonko *-*
• Kocham adrenalinę i robić szalone rzeczy :D
• Lubię rysować a najbardziej skupiam się na szczegółach :3
• Lubię też czasem pośpiewać ale chyba nie umiem XD
• Ogólnie sporty (tak jestem wysportowana ;) ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥