wtorek, 17 grudnia 2013

✎... 40 faktów o mnie

1. Mieszkałam 4 lata we Francji <3
2.Chciałabym wrócić do Francji :(
3.Moimi ukochanymi krajami są Polska i Francja
4.Mam siostrę Pole ^^
5.Mam piecha labradora - Zefira :*
6.Moje oczy są niebiesko - szare !!! C;
7.Jak byłam młodsza to moimi ulubionymi zwierzątkami był Jeż i Świnka :D
8.Jak byłam mała to moim ulubionym kolorem był jasno-różowy :>
9.Nie mam ulubionego koloru ( ale w głębi mnie nadal to ten różowy)
10.Moją ukochaną postacią z Kubusia Puchatka był tygrysem ;D
11.Moim ulubionym zespołem jest One Direction <3
12.Często śpiewam pod prysznicem xd
13.W zimie zawsze jak idę się myć to daję moją piżamę na kaloryfer by była taka cieplutka jak ją założe <3
14.Uwielbiam godzinami siedzieć pod prysznicem pod bardzo ciepłą wodą *-*
15.Kocham wodę i wszystko co z nią związane !!
16. Jak byłam mała to najbardziej ze wszystkiego bałam się pożaru :<
17.Lubie bawić się ogniem :3
18.Konisko na którym jeźdzę ma na imię Northern c;
19.Ordrina - Mój ukochany konik ;c <3
20. Lubię pić gorące mleko z miodem przed snem

Huhu już połowa ;3

21.Jak miałam 9 lat to wielbiłam jazdę na rolkach ^^
22.Jestem dziecinna jak na swój wiek :D
23.Uwielbiam się bawić klockami LEGO i Playmobil  ;>
24.Nigdy nie miałam chłopaka :p
25.Strasznie nie lubię jak ktoś mi mówi że wyglądam jak patyk , kościotrup , że jestem za chuda :(
26.Jestem wysoka (167 cm :o )
27.Mam odstające kości :€
28.Nie mam jakiś fobii jak lęk wysokości ,klaustrofobia ;)
29.Nie jestem na nic uczulona :)
29.Mam bardzo bardzo charakterystyczne dla mnie białe plamki (2) jest to brak barwnika , moja ulubiona wygląda jak motylek/jabłko/serduszko 
30.Mój pokój jest na parterze :>
31.Moje ściany w nim są jasno różowe ;*
32.Nie umiem rysować koni :(
33.Jak miałam 9 lat zdobyłam I msc. na mistrzostwach Departamentów czyli mistrzostwach Francji w pływaniu
34.Nie lubię sałaty ://
35.Chciałabym mieć większy pokój :<
36.Chciałabym strasznie mieć Iphona :'(
37.Na święta dostanę laptopa *-*
38.Mam tablet xd
39.Chodzę do gimnazjum :p
40. Chciałabym żeby mój blog czytali więcej osób :)

I to koniec ! ;*

2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥