wtorek, 17 grudnia 2013

Z dzisiejszego dnia :*

Dzisiaj wszystko było u mnie ok., w sprawach przyjaźni też w porządku ♥ Pogodziłam się z moją koleżanką choć nadal zastanawiam się czemu wczoraj powiedziała mi że jej nie zależy :/ Miała prawdopodobnie szok pokłótniowy ;D Ja osobiście wam radzę że jeżeli pokłóciliście się z kimś , pogodziliście się i macie wrażenie że nie wszystko wróciło do normy poprostu zaczekajcie ;* To najlepszy sposób , bo niewolno nic na siłę.

Chciałam strasznie podziękować Basi i Zosi za to że wczoraj odwiedziłyście mojego bloga i strasznie się cieszę że wam się podoba <3 To jest takie miłeeeee 
A zaraz …. 40 faktów o mnie ! :3

4 komentarze:

  1. Zuzia,
    Twój blog jest genialny. Codziennie na niego wchodzę. Nie mogę się doczekać następnego postu. Będziesz robiła jakieś filmiki o sobie?
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Spoko Nie ma za co on jest po prostu MEGAA

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje <3333 Tak będę :')

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥