czwartek, 26 grudnia 2013

♬ ♩ Your type of music - Tag ♪ ♫

Ostatnio zauważyłam że dość popularny jest taki tag więc postanawiam go zrobić :3

1.Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
Słucham tak naprawde wszystkiego co mi wpadnie w ucho - a przynajmniej już od 6 lat tak robię. Z pewnością nie ograniczam się do jednego rodzaju ;)

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Oczywiście POP tego słucham najczęściej ^^

3.Należysz do jakiegoś fandomu ?
 Tak jak wiecie lubie 1D i jestem directioner

4.Ulubiona piosenkarka ?
Nie mam ulubionej piosenkarki ani piosenkarza , słucham wszystkiego co leci w radiu , czego znajomi słuchają.

5.Ulubiony piosenkarz ?
Patrz pkt. wyżej ;)

6.Ulubiony zespół ?
To chyba wiecie :D One Direction oczywiście <3

7.Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
 W sumie to wole chyba żywą ale to też zależy od mojego nastroju i od tego czy ta wolna piosenka jest fajna i mi się spodoba  ♫

8.Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
 One Direction chyba a później Rihanna 

9.Jaki masz dzwonek telefonu ?
Rock me - One Direction  , niepamiętam dokładnie , tak mi się wydaje

10.Jakiej muzyki nie znosisz ? 
Takiej jaka mi się nie podoba i ciągle ją wszędzie słyszę a nie lubie jej , nwm jak to określić xD

11.Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
 PSY -.-

12.Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Kocham ale nie umiem xD

13.Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
ESKA , RMFMAXXX , RADIOzet , RMFfm różnie

14.Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Ja  rzadko oglądam ale jak już to Viva , czasem MTV

15.Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Nwm , chyba nie mam takiej osoby

16.Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Tak , Radio Hello Enej-a , PSY Gangam style i Gentelmen

17.Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Co moi przyjaciele tak , ale co rodzice to tylko niektóre piosenki

18. Ulubiona piosenka-piosenki ?
Chwilowo nie mam chyba takiej ale ostatnio strasznie często słucham ,,Celine Dion -My heart will go on '' Piękna jest ta pieśń z Titanica ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥