poniedziałek, 9 grudnia 2013

Poznajcie MNIE :)

Hej wszystkim ! :3
Chciałam wam się przedstawić i się z wami zapoznać.Najpierw trochę o blogu , no więc jest to moje drugie podejście do takiego typu sprawy c:Naszła mnie taka myśl że właśnie tego potrzebuje , podzielić się z kimś tym co dzieje się na codzień w mojej głowie i naokoło mnie ;) A teraz poznajcie mnie , mam na imię Zuzia (kocham to imię choć niezbyt lubię Zuzanna) w tym roku poszłam do gimnazjum,od 4 lat trenuje jazdę konną a przedtem pływanie. Kocham konie i wodę , uwielbiam zabawę i nienawidzę nudy , jestem zabawna a moim celem jest rozśmieszanie ludzi - uwielbiam to robić i jestem w tym naprawdę dobra ! :D Jestem ambitna,odważna i przyjacielską choć umiem się zdenerwować,uwielbiam przebywać w towarzystwie i łatwo zdobywał przyjaciół , pewnie ze względu na mój charakter.Więcej o mnie dowiecie się czytając regularnie ten blog a ja tak samo będę starała się pisać posty :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥