piątek, 27 grudnia 2013

Wyjazd ^^

Cześć ! C: Jak wiecie dzisiaj jadę do Babci. Jutro idę na zakupy z moją kuzynką Julką i chciałam wam pokazać co kupię ale sobie przypomniałam że nie będę tam korzystała z internetu na moim laptopie więc :( <smutek> a to oznacza że prawdopodobnie nie napiszę żadnego postu , a nawet jeśli to bez zdjęć ubranek :/ A tak wgl to wczoraj byłam w Wilanowie na spacerku i w pijalni czekolady Wedla ;3 W poniedziałek znowu jedziemy do Wilanowa ale tym razem na jakiś labirynt czy cóś , zresztą pokaże wam zdjęcia które zrobię ;) W najbliższym czasie zrobię jeszcze jeden tag ( pewnie w niedziele ) ale jeszcze się zastanawiam jaki. Wczoraj dowiedziałam się że za 2 lata(lub nawet mniej ! :'( ) prawdopodobnie wyprowadzimy się z mojego domku i będziemy mieszkać w Wawie , właściwie to w Wilanowie , ale narazie nic nie jest pewne c: Okok kończe może dodam za niedługo jakieś zdjęcia ? :D Miłego weekendu tak na wszelki wypadek ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥