piątek, 20 grudnia 2013

❄ Święta w twoim pokoju ❄

Hej wam :3 ! Przepraszam za te pare dni nieobecności ale w szkole nauczyciele nam nie darują :< Zato żeby wam to wynagrodzić … SPECJALNY ŚWIĄTECZNY POST  - czyli co zrobić by w waszym pokoju zagościł świąteczny klimat ♡ !

1.Lampki choinkowe 
Wyglądają naprawde fajne a już szczególnie gdy się zgasi światło i są zapalone tylko one , naprawde kojarzy się ze świętami ;3 Możecie je powieśić w oknie , na ścianie czy przy łóżku ,są naprawde urocze <3 Jeżeli chcecie by było jeszcze fajniej możecie użyć piłeczek pingpongowych ! Wystarczy zrobić w nich dziurkę i założyć na lampke , wygląda ekstra ale nwm czy się nie spalą , widziałam to kiedyś w internecie i nic się nie stało ale niemam 100 % pewności xD

 


2.Choinka
Wystarczy malutka by poczuć typowy świąteczny nastrój , może być sztuczna , ale prawdziwa ma piękny zapach ♡ Udekorujcie ją by pasowała do waszego pokoju :*

3.Świeczki 
To też jest super sprawa ale uważajcie by nie zrobić pożaru ! :D Najlepiej białe , zielone lub czerwone grube (nie takie zwykłe ) świece - ja wam polecam pachnące ^^ Białe lub beżowe ( jakie macie) ekstraśnie wyglądają z cynamonem (ale nie mielonym ! ) i suszonymi plasterkami pomarańczy na jakimś fajnym talerzyku ja np. mam takiego reniferka (zdjęcie) Albo takim cynamonem okleić tą świece jak na zdjęciu ;)




i mój talerzyk ;3

4.Renifer w ramce 
Łatwy sposób na zrobienie świątecznego obrazka. Wystarczy sobie wydrukować szablon głowy rudolfa  ( http://manmadediy.com/pages/4-downloads ) Nastęnie przerysować na papier brokatowy (można kupić praktycznie w każdym papierniku) nakleić na czarną kartkę , włożyć do ramki (można kupić w ikei za 6 lub 10 zł w zależności od rozmiaru) i gotowe ! :D

w tym miejscu na tej stronie do której dałam linka są szablony. Daje zdjęcie żebyście nie szukali ;)
5.Łóżko
Żeby zadbać o świąteczne szczegóły możecie zmienić pościel w waszym łóżku na zieloną , czerwoną lub jeżeli macie jakąś świąteczną.Także możecie zrobić to z narzutą i poduszkami jeżeli posiadacie. Jeśli lubicie szyć sami uszyjcie świąteczną poszewke ^^ Ciepły kocyk złożony w rogu łóżka zielony , biały czy czerwony też będzie wprost idealny na zimniejsze noce , jak  ktoś chce może nim nakryć łóżko zamiast narzuty ( tak jak ja :D ) Jeżeli nie macie to w Ikea dostaniecie  ciepły kocuś za 9,90 :3


6.Słodycze w słoiczkach 
Jeżeli macie takie dekoracyjne słoiki możecie tam wsypać cukierki lub takie świąteczne laski cukrowe :>Jeżeli nie mogą też być zwykłe , wtedy zadbajcie o to by ozdobić je jakąś wstążką ;)

7.Łańcuch
Ja niestety niewiem gdzie można kupić takie duże dzwoneczki by zrobić to : 
Proponuje wam zrobić takie chorągiewki tyle że w innej kolorystyce i napisem ,,Merry Christmas !'' :
Lub takie papierowe aniołki trzymające się za ręce albo śnieżki ;3 niemoge znalezc zdj. :<

7.Śnieżki na okno 
Zawsze możecie wziąć kartke  i powycinać różne wspaniałe wzorki a po rozłożeniu będzie śnieżka :) Szybka robota a ładnie wygląda przyklejona do okna. Tutaj zdjęcia jak zrobić : 


8.Inne
Jeśli tylko chcecie możecie powiązać gdzie się da (ale nie za dużo xd) kokardki z wstążek i tasiemek mogą być w dowolnej kolorystce i z różnymi wzorkami , ważne by pasowały do reszty dekoracji ;) Jak chcecie to możecie porobić z modeliny rzeczy które kojarzą się ze świętami ja robię w tym roku stado reniferów ;3 przykład na jakim możecie się wzorować : 


Okej , mam nadzieje że podoba wam się post świąteczny bo długo go bardzo robiłam ♡ ❄

4 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥