poniedziałek, 30 grudnia 2013

2014... Loading... ██████████████] 95%

Cześć kochani ! <3 Właśnie wróciłam od dziadków więc zajmę się teraz blogiem ^^ Najpierw może wam opowiem co dostałam na gwiazdkę od nich ... no więc była to karta debetowa , ogólnie to dość długa historia a ja tak dokładnie nwm o co chodziło ale w każdym razie karta w końcu nie wypaliła i w ostateczności dostałam kaskę xD Już jutro sylwester a ja ... znowu wyjeżdżam ! Ale tym razem będe mogła do was pisać :*Trochę się jednak martwię o lekcje bo nauczyciele nam sporo zadali a po powrocie mam testy semestralne do których NIC nie umiem !!! )': To znaczy że post niespodzianka (ulubieńcy miesiąca ) się opóźni do Środy najwcześniej D:
 Dzisiejszy post jest o postanowieniach noworocznych tak apropo :D Oto i one :
☑ Wstawać wcześniej :/
☑ Kłaść się wcześniej spać :<
☑ Więcej pomagać w domu (no wiecie rodzicom ;) )
☑ Jeszcze lepiej się uczyć i zdobyć stypendium ^^
☑ Mniej czasu spędzać w necie przed kompem , tylko zająć się czymś pożytecznym ;D
☑ Zacząć więcej wychodzić ze znajomymi ;3
☑ Zrobić by mój blog czytało,obserwowało i komentowało więcej osób ♥
Hmmm.... 2014 to będzie chyba mój rok :3 ! ( a przynajmniej tak mi się zdaję xD )
  Papa do jutra !

2 komentarze:

  1. Nie chciałam, żebyś wiedziała, że czytam Twojego bloga, ale wybacz jest taki FANTASTYCZNY, że muszę go czytać <3
    Musisz wiedzieć, że prowadzisz o wiele lepszego bloga ode mnie, piszesz o wiele ciekawiej i jest o wiele ładniejszy niż mój (bloog-wiki.blogspot.com).
    I tak byś się domyśliła, bo muszę go zaobserwować inaczej nie mogę <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Dziękuje <3 Ale ja prowadze go dzięki tobie Wika :* A od kiedy czytasz ? I twój blog jest naprawde o wiele lepszy <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥