piątek, 10 stycznia 2014

Weekend zone ✌

Hej wszystkim :) Strasznie was przepraszam że nie dodawałam ostatnio żadnego posta ale niestety miałam strasznie zawalony tydzień :< Na szczęście już weekend ♡ Ale niestety ... w przyszłym tygodniu mam ciąg dalszy testów semestralnych :c A z resztą opowiem wam :3

Mój tydzień ( a właściwie to Środa , Czwartek i Piątek )
Środa- Pierwszy dzień testów semestralnych.Z Biologi poszło mi dobrze i dostałam 4 co jest bardzo dobrą oceną jak na prawie kompletny brak nauki ^^ Z Geografii poszło mi najgorzej bo nie zdążyłam się pouczyć i takie są teraz skutki :/ Chciałabym dostać chociaż 4 ale pewnie będzie 3 :< Z Fizyki poszło mi też dobrze a w Chemii zrobiłam kilka głupich błędów bo źle przeczytałam polecenia ._. Nie byłam na treningu.
Czwartek - Ciąg dalszy testów semestralnych w mojej szkole.Tym razem Historia i WOS , które poszły mi wyjątkowo dobrze c: Byliśmy z klasą w teatrze ( co miesiąc chodzimy do teatru z p. od Polskiego) i wróciłam pp 22 a jeszcze musiałam odrobić lekcję i nie zdążyłam niestety do was napisać. Nawet nie otworzyłam angielskiego , na piątkowy test :<
Piątek - Dzisiaj test semestralny z Angielskiego. Jak mi poszedł ? A więc ....... poszedł ...... mi ..........on ................. ŚWIETNIE !!! :D Był bardzo łatwy i krótki , z czego bardzo się cieszę bo mogę złapać dobrą ocenkę :3 Byłam dzisiaj na treningu *.* I było EKSTRA ! ♥ Odkąd przestałam jeździć rekreacyjnie w szkółce i zaczęłam jeździć sportowo to zrobiłam ogromne postępy ! I dopiero dziś naprawdę to mocno czułam ! W porównaniu z tym jak jeżdżę teraz a jak jeździłam we Wrześniu to jakaś przepaść ...Technika ogromnie mi się poprawiła ! Northern , koń na którym jeżdżę dzisiaj nie rżnął głupa i nie płoszył się <aż dziwne >mimo że wiatr był GIGANTYCZNY. Dosłownie cała hala latała !  Dzisiaj naprawdę czułam że wreszcie nad nim panuję w 100 % że on mnie słucha , szanuje i chcę współpracować <3 Jest to dla mnie ważne bo borykam się z tym problemem już od jakiegoś czasu bo w szkółce nie zwracają na to zbytnio uwagi ._. Ostatnie treningi są naprawdę wspaniałe ♡Co za udany dzień ! :3


Moje plany na weekend :
Sobota - Pojadę do konisk do mojej koleżanki Mai i będę jeździła na Egro. Odrobię lekcję i pouczę się do testu semestralnego z polskiego.No i nagram dla was ... mój pierwszy FILMIK ! :D
Wypad do kina i na zakupy do Sadyby z moją najlepszą przyjaciółką z przedszkola - Blanką.Dokończę naukę i lekcje których nie zdążyłam zrobić poprzedniego dnia.

Tak jak widzicie bardzo ciekawie xD Ale to w końcu blog o mnIe na codzień ;D A i mam taki mały problemik :< Bo w ciągu tygodnia mam bardzo mało czasu , więc postanowiłam że porobię tagi bo gdybym ciągle pisała co tam u mnie to było by meeeeega nudne ( ja bym się nudziła pisząc). Ale nie mam pomysłu jakie tagi ...
Oto filmiki które wstawię i będe je wstawiała co tydzień lub 2 tygodnie :
*1oo pytań w 1o min.
*Mój zwierzęcy przyjaciel - TAG
*Siostrzany tag
*My morning routine
*I 2 niespodzianki z moją BFF - Alą :D Jest mega szalona więc pewnie filmiki będą też strasznie zwariowane xD

Dziękuje ża 6 obserwatorów :*
Jeżeli macie jakieś pomysły na Tag-i lub krótkie i tematyczne posty to piszcie w komentarzach. Napiszcie też czego byście chcieli więcej :3 Chociaż nie spodziewam się nawet 2 kom. to trudno xD Może ktoś napisze ♡

2 komentarze:

  1. Super blog!!!!!!1 KC! Nie mogę się już doczekać filmików! Zrób też anti boyfriend tag i tag kocham zimę ;)
    http://mojecukierkowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥