wtorek, 7 stycznia 2014

✏ Szkolny TAG

Hej wszystkim ! ;3 Dzisiaj był pierwszy dzień w szkole po świętach i sylwestrze ^^ ,Mi minął on fajnie i cieszę się że zobaczyłam moją klasę po tej przerwie ♥ , niestety jutro mam pierwszy test semestralny - przedmioty przyrodnicze :< Czyli najgorsze ze wszystkiego bo w jego skład wchodzi Biologia , Geografia , Fizyka no i Chemia :/ Mam nadzieje że dobrze mi on pójdzie i zaraz muszę iść wkuwać. Ale jeszcze szybciutko zrobię szkolny TAG z pytaniami , które sama wymyślałam :3 Dobra nie przeciągam zaczynamy c;

 1. O której wstajesz codziennie rano gdy idziesz do szkoły ?
Powinnam wstawać za 15 siódma , ale zwykle wstaję 7:15  ;D

2.Czym dojeżdżasz do szkoły ?
Od tego roku jeżdżę szkolnym busem c;     

3.O której wychodzisz z domu by się nie spóźnić ?
Autobus mam za 15 ósma więc wychodzę z domu o 7:43 bo przystanek jest obok mnie :3 A jestem w szkole o 8 :>

4.Czy uczestniczysz w jakiś kółkach zainteresowań u ciebie w szkole ? Jak ,tak to w jakie dni ?
Nie , ale w środę chodzę na zajęcia przygotowujące do egzaminu Cambridge z Angielskiego - FCE

5.Jak daleko masz szkołę i ile się tam jedzie ?
Hmm... mieszkam dość blisko ,ale nie mogłabym chodzić pieszo. Rano 15 min. bo jest korek ale normalnie to 5-10 min. :)

6. O której zwykle zaczynają ci się lekcję ?
Codziennie o 8:15 :D

7.Czy masz fajną klasę ?
TAK !!! ♥♥♥ Best klasa ever *.*

8.Czy jesz w szkole drugie śniadanie i obiad ?
Drugie śniadanie jem bo mama zawsze mi coś daję np. ciasteczka , soczek , jogurt czy owoc c;
A obiad to czasem jem szkolny , czasem jem pizzę (bo nasza szkoła zainwestowała w piec do pizzy :* ) tortille , tosta , quesadille lub coś innego ^^ Od dzisiaj jest także sushi , ale ja nie lubię :3Ogólnie staram się coś zawszę zjeść bo następny posiłek jaki mam to kolacja w domciu ;)

9.Czy macie w szkole szafki ? Jaki masz numer ?
Tak mamy, a mój numerek to ➂➏➃ xD

10.Jaki jest twój ulubiony przedmiot , nauczyciel ?
Nie mam ani tego ani tego ;_;

11.Czy lubisz swoją szkołę ?
Tak ,bardzo <333

12. Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz ?  
Ja za żadnym nie przepadam :p

13. Lubisz chodzić do szkoły ?
W zeszłym roku uwielbiałam ale w tym roku czyli w gimnazjum już nie lubię. To znzaczy nie lubię ze względu na naukę :< Ale lubię za to że mogę widzieć moje przyjaciółki i mieć z nimi te wszystkie odpały. Hahaha ♡

14. Z jakiego przedmiotu jesteś ,,słaba'' ?
Myślę że z żadnego.Z każdego jestem dość dobra ^^

15.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ?
To zależy ;) Ogólnie odpowiem tak jak na pyt. 14 : z każdego jestem dobra :3

16.Czy miałaś pasek w podstawówce ? W jakiej klasie ?
Yhm , w 4 , 5 i 6 c:

17.Wolisz plecak czy torbę ?
Plecak bo więcej się mieści :)

18.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Za nauką nie , ale za odpałami i przyjaciółmi oczywiście TAK ! <3

19.Czy w szkole musicie zmieniać buty ?
Niestety , tak. Nie zawsze zmieniam ale staram się przestrzegać zasad by przypadkiem nie dostać uwagi :D Ale zmieniam na conversiki moje więc jest spoko :>

20.Malujesz do szkoły paznokcie ?
Nie. Ja nigdy nie maluję bo tego zabardzo nie lubię xD Chyba że jestem u koleżanki to wtedy sobie malujemy , ale tak na codzień to nie :*



No i koniec :3 20 pytań za nami więc ja teraz spadam się uczyć i mam nadzieje że post wam się spodobał bo wymyślanie tego łatwe nie było :D Papa do jutra ! ♥

3 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga! Twój też bardzo mi się podoba ;3 Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój kocie!
    Co za słodycz, aż mnie mdli.Serio jeśli podoba ci się wygląd to spoko, szanuję to w 100%. Nie jestem bezmyślnym hejterem, więc nie masz co się obrażać.
    A napisałam to, ponieważ to pierwsze co mi przyszło na myśl.
    Bez obrazy, ale dla mnie wszystko stało się jasne, kiedy okazało się, ze chodzisz do gimnazjum. Nie, nie i jeszcze raz nie! Dla mnie gimbusem ani niczym takim nie jesteś, po prostu wiem, ze wiele osób w tym wieku kształtuje swoje upodobania i przechodzi przez wiele pomysłów.
    Post całkiem fajny. Lubię czytać takie bzdety. To całkiem miłe zajęcie, gdy nie mam pod ręką dobrej książki.
    Lubię także blogi jak twój, czyli delikatnie mówiąc misz-masz.
    Pozdrawiam,
    Ana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm , dziękuje :D Miło mi że ktoś wchodzi na mojego bloga :3 Wygląd bloga niedługo zmieniam (pisałam w poprzednim poście ) i bardzo , bardzo ,bardzo dziękuje za szczery komentarz ! :) Mam nadzieje że będzie takich więcej c:

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥