poniedziałek, 6 stycznia 2014

♡ Ulubieńcy Grudnia 2013 ! ♡

Czeeeeść :3 ! Wreszcie się doczekaliście ulubieńców miesiąca :D Ciekawa jestem kto pierwszy zauważy co się zmieniło na blogu ... :D A tak wgl to bardzo bardzo bardzo chciałam wam podziękować za to że czytacie tego bloga i że mam już 4 obserwatorów bo to dla mnie naprawde dużo znaczy ♥ Tak sobie myślę że w gdzieś w Marcu zupełnie zmienię wygląd bloga ;* Muszę sobie to naprawde dobrze zaplanować by wyszło fajnie ^^Chcę to zrobić tak by ,,ułatwić " czytanie bloga , i teraz podoba mi się tło i wgl. ale jednak uważam że jest trochę chaotycznie , zmienię by było bardziej spokojnie i przytulnie :3 Ale dobra przejdźmy do ulubieńców ! :D

Jedzonko *.*

♥ W grudniu byłam naprawde uzależniona od ... Monte ! :D Haha , mogłabym je jeść i jeść :> Jak byłam mała to je uwieeelbiałaaam


♥ Oprócz tego jeszcze teraz ciągle żuje pyszną ... Hubba Bubbe ! Gumę która była kiedyś tylko za granicą ( bo poznałam ją we Francji) , można teraz dostać w Biedronce za 4 zł :D <3
♥ No i jeszcze ostatni smakołyk już nie ulubieniec ale w szkolę fajnie jest pożreć te dwa pyszne nowe smaki Milki - OREO I Daim :3

Piosenki 

Tak więc myślę że na to miano zasługują ...
*Timber - Pitbull ft. Ke$ha ! :3 Naprawde strasznie fajna wpadająca w ucho piosenka ( w mojej ocenie ;)


*Piano - Ariany Grande ♥ Poprostu boska :> To jest tak że raz się ją usłyszy a potem nie można się od niej odczepić :D Ale jest naprawde świetna ;)


Ubranka

W listopadzie kupiłam sobie w Niku naprawde świetne buty na zimę ❄ Założyłam je dopiero w grudniu i ciągle w nich chodzę bo są naprawde MEGA MEGA MEGA  ! *.* Były akurat na przecenie i na początku wydawały mi się trochę nie wygodne w jednym miejscu ale wziełśmy je bo przecież zawsze można oddać a to była ostatnia para w moim rozmiarze :3 I TAK są świetne ! ♡





W grudniu miałam także obsesję na punkcie spodni , które kupiłam z koleżankami w KappAhl-u.
Wcześniej miałam wrażenie że są trochę nie wygodne :/ Ale jak zaczełam w nich często chodzić to okazało się że są naprawde fajne a po jakimś czasie moja przyjaciółka Wika(To jej blog , jest super ♥ Zajrzyjcie , bardzo , bardzo wam go polecam <3 ) kupiła sobie takie same :D Mi akurat świetnie pasują do takiej jednej bluzy Hollistera ^^ Oto one :3 :



Film lub serial

Serialu nie miałam , ale film to oczywiście ... Titanic *.* Obejrzałam go w grudniu  pierwszy raz w życiu i strasznie mi się spodobał ♥Opowiada o prawdziwym zdarzeniu czyli katastrofie ogromnego i bardzo luksusowego transaltyku , który po zderzeniu z górą lodową zatonął w swym dziewiczym rejsie , ale są i fikcyjne zdarzenia czyli wielka miłość głównych bohaterów - Jacka i Rose - To się nie zdarzyło naprawdę c: Zahęcam was do poczytania o Titanicu w Wikipedii [tutaj macie link c;]  bo jest to naprawdę bardzo ciekawę , a przynajmniej dla mnie i mam na tym punkcie teraz obsesje :D Czytam wszystko o Titanicu i bardzo się nim interesuje w ostatnim czasie :3  Co tu więcej mówić ... hmm... nwm , jeżeli nie widzieliście  jeszcze filmu to naprawdę warto go obejrzeć ! ;)  

Tak więc to koniec :< Nie mam ulubionych kosmetykówych ani przedmiotów z grudnia, mam nadzieje że podobał wam się post więc komentujcie , obserwujcie , przybywajcie ♥ ! :D

                                                                    

2 komentarze:

  1. Ja też kocham te dwie piosenki i na święta dostałam płytę Ariany!!!! <3 SUPER BLOG!!! kocham cb!!! :*
    http://mojecukierkowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥