niedziela, 12 stycznia 2014

Weekend = no time - WHY ?! ;_;

Hejo ! :> Tak wiem ...pewnie domyślacie się o czym będzie post ... NIE ZDĄŻYŁAM NAGRAĆ FILMIKU:( Przepraszam :/ Jak zwykle nic nie zrobiłam , nie pouczyłam się i nie zrobiłam lekcji :< Jestem coraz bardziej leniwa a moje postanowienia noworoczne leżą i kwiczą xd Ale byłam dzisiaj na międzynarodowej wystawie kotów więc dam wam zdjęcia kotków :D Nawet nie wyszłam z Blanką do galerii tak jak wam mówiłam :( Ale mniejsza z tym. W Czwartek nagram filmik = 1oo pytań w 1o minut.Muszę się wziąć w garść ! Dobra nie mam o czym pisać :p Jak będę miała trochę czasu we wtorek porobię kilka postów tematycznych i ustawię automatyczne wstawianie :3 A teraz podziwiajcie :




1 komentarz:

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥