poniedziałek, 20 stycznia 2014

★Things I would like to have in 2014 ★

Hej kochani :* ! Pierwsze co to muszę wam podziękować ♥ Jesteście wspaniali <3 I jest was aż 12 <aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.* > wiem że może to i mało ale dla mnie to wielka liczba <3 Mam nadzieje że będzie was jeszcze więcej , tak strasznie dziękuję ♡♥♡Poza tym jak ostatnio sprawdzałam bloga miał 900 wyświetleń a teraz jest ... 1100 boże ♥ Nawet nie umiem sobie wyobrazić że w ogóle ktoś będzie czytał do tego bloga , a jednak *.*
Mój weekend był naprawdę wielce interesujący więc nie opowiadam xD Dzisiaj wcześnie wróciłam ze szkoły a że było bardzo zimno to biegłam by się ogrzać.Niestety zapomniałam dzisiaj kluczy od domu :< Ale przecież moja siostra jest chora i jest w domu więc myślałam że wszystko będzie ok. , niestety nie wyszło. Gdy dotarłam pod furtkę już miałam zamarznięte ręce bo nie wzięłam rękawiczek :( Zadzwoniłam guziczkiem od domofonu a wtedy zobaczyłam że ... on przymarzł i jakoś się dziwnie zagłębił , zablokował i pokryty jest warstwą lodu ! Zmarzniętymi palcami zaczełam zeskrobywać lód ale po paru sekundach myślałam że mi z zimna odpadną :( Oczywiście by mi ułatwić z nieba zaczęło lecieć coś dziwnego niby to śnieg , niby deszcz , niby lód , zrobiło się zimniej i zaczął wiać wiatr.Mój telefon rozładował się w szkole a raczej może dlatego że go nie naładowałam xD Naszczęsie ma twardą obudowę a to jedyne co miałam pod ręką więc zaczełam walić telefonem w domofon xD Rąk po jakimś czasie nie czułam i było mi już wszędzie zimno :( Próbowałam dosłownie wszystkich sposobów by przedostać się przez płot nawet skok na kiju <xD> ale nic mi się nie udawało bo poprostu było mi tak zimno w ręce że już nie mogłam nic trzymać :( Nawet w kieszeniach od mojej kurtki była minusowa temperatura D: Oczywiście po krótkim czasie dostałam kolejne ,,ułatwienie'' od matki natury - mianowicie zaczeło się ściemniać ! Byłam mega zła a w dodatku przemarznięta do szpiku kości :( Znowu podjełam walkę z domofonem i próby przeskoku nad płotem. I dupsko. NIC mi się nie udało zrobić. Wtedy byłam kompletnie bezradna z zimna wiedziałam że prędzej czy później będę chora >.< Udało mi się zeskrobać lód z domofonu ale za nic nie dało się go wyjąć .... i co zrobiłam ? Wykorzystałam już wszystkie opcję oprócz jednej - zaczęłam chuchać w guziczek :p I nie uwierzycie ! Po parunastu minutach guzik się ... odblokował ! Zadzwoniłam i wreszcie dostałam się do domu ! Sterczałam w tym zimnie z co najmniej 40 min. ! Jestem w domu od jakiś 20 ale jestem nadal meeega przemarznięta ! :((( Taa , to moja lodowata przygoda ;/
A teraz do tematu -oto parę rzeczy które chciałabym dostać/kupić/mieć w tym roku :3

11 komentarzy:

  1. Gratuluję takich statystyk :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega SUPERR! Znaczy nie chciałabym być na twoim miejscu ale HAAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega SUPERR! Znaczy nie chciałabym być na twoim miejscu ale HAAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhahahahahah jakie przygody!! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu ja tez poluję na statyw i nowy telefon,a le raczej nie będzie to i' Phone :(

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo Zuz poluje na statyw - nowość :D A iPhone kiedy w końcu będzie ? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo bardzo dziękuje <3 Jasne wszystkie blogi które podajecie na pewno odwiedzę i we wszystko poklikam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, zuza twoje przygody rozwalają system xD sory, mam nadzieje że się nie przeziębiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam historie z życia wzięte! ♥ Najbardziej rozbawiło mnie to jak zaczelas tłuc telefonem o domofon :DD
    Życzę większej ilości czytelników!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥