środa, 15 stycznia 2014

Koty atakują ! (=^・ェ・^=)

Hej ! :D Haha no nie mogę xD Koty opanowały naszą planetę ! Sami sprawdźcie : [KLIK tutaj] i tutaj : Beka :D jest ich jeszcze więcej i są rozbrajające ;D A teraz do rzeczy : Szykuje dla was dość długi tematyczny post więc pewnie pojawi się dopiero jutro c: Niedawno wróciłam z konisk i mam dziś wolne od nauki bo jutro mam tylko test semestralny z matmy ( OSTATNI Z MOICH TESTÓW SEMESTRALNYCH !!! :D ).Hmm , wczoraj kupiłam moje zdjęcie klasowe i teoretycznie mogłabym dać wam zdjęcie ale nie wiem czy wszyscy tego chcą więc nie dodaję ;) Pożeram śmiej żelki( lokowanie produkty , hehe xD )  piszę nudny post żebyście wiedzieli że żyję i tyle :D Aaaa , zapomniałam wam się pochwalić ... Okazało się że najlepiej z całej klasy napisałam test semestralny z Historii (!!!!!) ,z czego bardzo bardzo się cieszę i pani wraz z moją klasą zaczęli bić mi brawo co było trochę takie krępujące ale ..bardzo miłe :3 Co prawda napisałam na 4 i popełniłam masę głupich błędów bo np.: nie doczytałam polecenia , ale moim zdaniem test był naprawdę strasznieee prosty jak dla mnie i z pewnością gdybym bardziej się skupiła może udało by mi się napisać na 5. Mojej klasie nie najlepiej poszedł ten test więc może dlatego 4 była najlepszą oceną ? Pewnie tak. W sumię to tak zdarzyło mi się tylko raz ( że napisałam najlepiej ze wszystkich) - W zeszłym roku jak napisałam przed terminem test z matematyki na 6 :p Jednak to miało też swoję minusy ... moja średnia z historii przed testem wynosiła 4:48 i brakowało mi 2 setnych do piątki , z plusów udało mi się uzbierać jeszcze jedą piątkę z aktywności i ... miałabym już 5 na półrocze ale po teścię średnia spadła na 4:41 :( Niektóre osoby np. mój kolega ma 3:47 i pani nie chciała mu podwyższyć więc trochę byłam na siebie zła że nie udało mi się lepiej napisać testu ... pani wstawiła moją piątkę z aktywności i średnia wynosiłą .... 4:44 ! :( Ale wtedy pani , której najbardziej nienawidzę ze wszystkich nauczycieli a ona też mnie nie lubi (na początku roku nawet bardzzoooo xd ) powedziała że ... Z OKAZJI TEGO ŻE NAJLEPIEJ NAPISAŁAM TEN  TEST PODWYŻSZY MI DO 5 !!! W nagrodę , rozumiecie ?! Bo ja nie :P Ona mnie jednak chyba lubi :3 ! Cieszę się z tego powodu bo może dzięki temu właśnie uda mi się na 2 półrocze zdobyć stypendium i wreszcie uzbieram na upragnionego iPhone-a ! :D

Tutaj kilka moich zdjęć gdy mi odbija dokładnie z przed 2 tygodni :) :

Po moich oczach widać że poszłam spać o 2 :<


Czo ta Zuzia ;_; Jaka morda haha xD

Ach te słit focie xD


3 komentarze:

  1. Super post, ale i tak z kotów najlepsze jest to: http://kociharlem.pl/ xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. http://kotdj.pl/ - hahahhaha moje nowe źródło muzyki <333

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥