środa, 1 stycznia 2014

Szkoła powodem moich zmartwień ...

Jeszcze nawiązanie do poprzedniego postu : zapomniałam napisać jeszcze o czymś ale trudno :( Przepraszam że jest taki niedokładny ten blog :/
Dobra a teraz do tematu. SZKOŁA. Od tego roku czyli kiedy poszłam do gimnazjum jest naprawde strasznie ciężko :< Z początku myślałam że lubię nauczycieli ale mi przeszło , już nie lubię żadnego. Nawet za Panią od polskiego już nie przepadam a przecież była moim ulubionym nauczycielem ...
Ale zostawmy nauczycieli , mówmy o mnie , NIE DAJE JUŻ RADY ! Oczywiście pozadawali na święta , wszyscy (-.- ), a w dodatku muszę przeczytać lekturę Quo Vadis , a ja nawet nie zaczełam ! Na domiar złego ... w naszej cudownej szkole są testy semestralne , czyli prawie z każdego przedmiotu piszemy na koniec semestru test ze wszystkiego co robiliśmy w danym semestrze. W Środę jest część przyrodnicza (Biolo, Geo , Fiza i Chemia ) a ja oczywiście nawet nie zaczęłam się uczyć , a jak się domyślacie NIC nie umiem !! Nawet tego nie ogarniam. Na szczęście jutro i pt. nie mam szkoły więc będe się uczyła :( Wiem że się strasznie nad sobą użalam i za to przepraszam , chciałam też was uprzedzić że chyba w ciągu najbliższych kilku dni nie dodam żadnego posta i za to też z całego serca przepraszam ( tak , Ulubieńcy miesiąca się mocno opóźnią )  będe się starała , ale nie mogę wam dać 100 % pewności że kolejny wpis będzie.Najgorsze jest to że wszystkie moje koleżanki są już pewnie wykute na maksa a lekturę już dawno skończyły , a ja chyba jako jedyna jestem w proszku :'( . Jestem trochę podłamana NAUKĄ -.- bo mam tego wszystkiego już dość , normalnie gotuje się we mnie jak piszę tego posta xD Dlatego oficjalnie ogłaszam STRAJK !!! A wy też macie dość szkoły , tak jak ja ?

  Info o zbliżających się postach

*Ulubieńcy miesiąca
*Szkolny tag ( sama go wymyśliłam :D )
*Wielki Haul
*Moja druga pasja

To takie posty , które pojawią się po mojej nieobecności ( jeżeli będzie ) :*
 

3 komentarze:

  1. Zuza przyłączam się do strajku! Dzisiaj calusieńki dzień czytałam (wyszło ok. 5h wyszło - ehhh...ma starała, się bez przerw) i przeczytałam dziś 90 stron co owocuje tym, ze jestem na stronie 153. A o nauce to ja już nie wspomnę i o pracach domowych także. Jakaś istna masakra ;( Zuza ja tu ogłaszamy PROTEST przeciw szkole! :3 Stań ze mną na jego czele i pójdźmy pod szkole i protestujmt z wielkim napisem "OGŁASZAMY STRAJK PRZECIW SZKOLE" hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tak zaierzam zrobić :D im więcej osób tym lepij :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w połowie lektury, ale nawet nie ruszyłam się z nauką!!! NIC NIE UMIEM I PRZYŁĄCZAM SIĘ DO STRAJKU BO JESTEM JEDEN WIELKI NIEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!! kofam :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥