wtorek, 14 stycznia 2014

♡ ❄ My Winter must have ❄ ♡

Chociaż śniegu nie ma , robi się już coraz zimniej więc ja postanowiłam zrobić dla was taki o to zimowy post :3

1.Ciepłe skarpety ! :3 Myślę że nie muszę za dużo pisać , bo chyba nikt nie lubi gdy marzną mu stopy :D U mnie po 22:30 wyłącza się ogrzewanie podłogowe i jest zimna posadzka więc naprawdę mi się przydają :)

2.Kocyk.Na zimne wieczory gdy siedzę do późna przed laptopem :)

3. Duuuży zapas herbaty ! :D
Wejdzcie w zdjęcie to zobaczycie coś ekstraaa <3

4,,Ubranko'' na kubek..Coś co bardzo mi się podoba i nie wiem jak się nazywa po polsku xDPo angielsku nazwa brzmi : Mug cozy .Chciałabym sobie kupić taki gadżet - jeżeli można to tak nazwać.


5.Rękawiczki. W tym roku wszystkie pary są już na mnie za małę więc pora niedługo na ... ZAKUPY RĘKAWICZKOWE ! :D

6.Sffffeterki Wydaje mi się że chyba każdy posiada choć jeden , ciepły , porządny , zimowy sweter c:


7.Czapka z pomponem. Podstawa :p

Oto kilka rzeczy , które na pewno z zimą mi się kojarzą i może wam też :3
Papa do jutra ! ♡ 
Hihi ♡

4 komentarze:

  1. Cudowny blooooooog!!!!!!!!!!!!! KC <3
    http://mojecukierkoowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku *.* Super wpis :P
    Ja też planowałam "Winter Must Have....", ale postanowiłam, że jak już będzie śnieg i mrozy to zrobię :3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie taka sama lista ^^
    ------------------------------------------------------------------------------
    Klikajcie w baner Choies.com! ♥
    http://krolowawlasnychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥