czwartek, 2 stycznia 2014

Nauka - post informacyjny ✍

Cześć ! ;) Dobrze więc nie powinnam dodawać tego posta bo muszę się uczyć ale naprawde nie mogłam się powstrzymać :D Z nauką idzie mi dość ... hmmm... kiepsko , bo strasznie mozolnie :< Ale odrobiłam już wszystkie lekcję , dziś postaram skończyć uczyć się do Biologii , napiszę plan na moją prezentacje semestralną ( nwm czy wam o niej mówiłam ) , no i zacznę czytać lekturę ( D:)
*Jutro- nauka do Fizyki i prawdopodobnie Geografii ( :( ) + Quo Vadis , a no i jeszcze trening
*Sobota - Nauka do Chemii <wielka rozpacz > i pewnie dokończyć naukę do Geografii bo nie zrobię całej w pt.+ lektura ...
*Niedziela - Nauka do WOS-u +kawełek Historii i oczywiście lektura
*Poniedziałek - trening , lektura , dokończenie nauki do Historii

A to terminy moich testów semestralnych -.- :
-Środa 8 Stycznia PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE    ➧   Te 2 dni będą strasne ;_;
-Czwartek 9 Stycznia HISTORIA +WOS       
-Piątek 10 Stycznia ANGIELSKI  ➪  Dobra od tego dnia to już luz xD ✌
-Wtorek 14 Stycznia POLSKI      
-Piątek 16 Stycznia MATMA        

Z góry przepraszam że was tak zanudzam ale jakoś jak wam to piszę to łatwiej sobie to umiem rozplanować ( w sensie naukę ;) ) W wolnej chwili zrobię ulubieńców miesiąca obiecuje ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥