niedziela, 2 marca 2014

✿ Wiosenny TAG ❀

Hej , hej moi kochani ! ♡ Już za 4 godziny kończą mi się ferie , które naprawdę świetnie w tym roku spędziłam ♥ Dziś jest 2 Marca i co prawda to jeszcze nie jest kalendarzowa wiosna ale  przez to że stopniał śnieg i jest tak ciepło to ciągle mi się wydaję że jest już wiosna.W sumie to bardzo lubię zimę no ale w zeszłym roku było pełno śniegu aż do Kwietnia i w tym roku jakoś nie zależy mi na tym żeby ten śnieg jeszcze spadł.Właśnie dlatego postanowiłam zrobić taki oto tag i lepiej żebyśmy już zaczynali bo zaraz odejdę od tematu posta :D












1. Czy lubisz wiosnę ?
  Tak , tak i jeszcze raz taaaaaaaaaaak ! Uwielbiam ♥ To moja ulubiona pora roku ♡

2. Dlaczego ?
 Przede wszystkim dlatego że zaczyna się robić ciepło i nie trzeba chodzić już w tych grubych zimowych kurtkach i butach.Poza tym wszystko się ,,odradza'' w sensie kwitną kwiaty , budzą się zwierzęta , jest tak ładnie a no i są jeszcze moje urodziny :3 Poza tym to idealny czas na jazdę konną ! c:

3.Co lubisz robić w tą porę roku ? 
Mogłabym tutaj wymienić miliard rzeczy więc napiszę po prostu : spędzać czas na świeżym powietrzu

4.Na co wyczekujesz podczas wiosny ?
Na moje urodziny , święta Wielkanocne i majówkę c: !

5.Twoje ulubione ciuchy na wiosnę ?
Ubrań nwm a buty - zawsze conversy ^^

6. Czy masz już jakieś plany na Święta Wielkanocne oraz Majówkę ?
Wiem że na majówkę lecimy na Korsykę a święta Wielkanocne to jeszcze nie wiem ale albo w domu albo  w hotelu , w którym byliśmy na ferie albo w hotelu , w którym byliśmy na Boże Narodzenie :D

7.Jakie kolory kojarzą ci się z tą porą roku ?
Hmmm... takie bardziej pastelowe.Jasny żółty , jasny różowy , jasny zielony , biały ogólnie takie jasne.

8.Czy robisz wiosenne porządki ?
Hahaha , nigdy nie robiłam ale w tym roku ... narazie nie mogę wam zdradzić bo szykuję specjalnego posta :*

9.Który wiosenny miesiąc lubisz najbardziej ?
Oczywiście ... MAJ ! Wtedy są moje urodzinki ale zawsze uważałam go za najlepszy miesiąc w roku  ♡

10.Co kojarzy ci się z wiosną ?
Tak jak pisałam wcześniej to : ciepło , zapachy , kwitnące rośliny , wszystko wokół zielone , moje urodziny , Wielkanoc , Majówka i taka ,,jasność '' < haha niewiem jak to napisać ;p >

To by było na tyle mam nadzieje że TAG wam się podobał i jeśli też chcecie taki zrobić to napiszcie mi w komentarzu a ja was otaguję
♡♡♡

4 komentarze:

  1. Kocham twój blog!!! Czy mogę też w najbliższej przyszłości zrobić go? KC <3
    http://mojecukierkowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwiebiam wiosnę <3 (jednak pod warunkiem, ze jest ciepło :P)

    Zapraszam do siebie,
    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam urodziny w maju! Ja wiosnę lubię między innymi za to, że nie trzeba chodzić w tych grubych kurtkach i wychodzą fajne, kolorowe zdjęcia ogólnie przyrody ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥