wtorek, 25 marca 2014

❁ Spring clothes ❁

Cześć kochani ♥ Niestety zauważyłam że pisze coraz mniej na blogu i nie podoba mi się to. Ten weekend mogę zaliczyć do jednych z najlepszych w życiu ♡ Ten tydzień mam tak naprawdę wolny od szkoły , bo poniedziałki są najlżejsze , a dzisiaj , jutro i w czwartek mamy rekolekcje. Tylko w piątek test z biologi ._. Dzisiaj było strasznie zimno a ja się wybrałam do szkoły w bluzie i nie pomyślałam żeby wziąć kurtkę ( a my do kościoła idziemy pieszo ). Tak szczerze to ja ostatni raz w kościele byłam na komunii mojej siostry w zeszłym roku xd Moja rodzina (nie licząc babci ! :D ) raczej do kościoła nie chodzi , więc stwierdziłam że raz w roku pójdę. I oczywiście straaasznie zmarzłam :c Na dodatek oglądamy film , który przed chwilą skończyliśmy oglądać na religii.W czwartek z kolei mam zawody między szkolne w pływaniu i ja oraz moja najlepsza przyjaciółka - Diana , reprezentujemy nasze gimnazjum :p Mam problem bo na basenie nie byłam już od ... dobra lepiej się nie powinnam przyznawać xD Odkąd przestałam trenować pływanie , wgl już nie chodzę na basen by potrenować - tylko dla zabawy.Teraz mam straszny kaszel >.< Dlatego nie wiem czy jutro pójdę do szkoły , bo nie chciała bym się rozchorować ( jeszcze ten basen ).

Wracając do tematu posta (haha xd ) przygotowałam dla was kilka ciuchów z różnych sklepów , które przypadły mi do gustu idealnie na początek wiosny ❀ Wstawiam też linki , jeśli chcielibyście lepiej obejrzeć ubranka :*

Koszule
 
Choies - KLIK i KLIK
Cubus - KLIK

Bluzy i sweterki


Tally weijl - KLIK
H&M - KLIK  i KLIK
New look - KLIK , KLIK, KLIKi KLIK

T-shirt'y

Choies - KLIK,KLIKi KLIK :)
House - KLIK

Spodnie

Terranova - KLIKi KLIK

Sukienki i shorty


Choies - KLIKi KLIK
H&M - KLIK
House - KLIK

I co jak wam się podoba ? :)
Do następnej notki ♥
Zuz :*

2 komentarze:

  1. Nie wierze! Dwa razy pisałam komentarz i mi się całe pole wyczyścili! :o Ale nie poddam się!
    Już tak BARDZO w skrócie: najlepsze krótkie spodenki <3
    Ja też świętuję równiutkie 50 postów na moim blogu <33
    http://bloog-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem coś się popsuło :c I oczywiście dziękuje ;*

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥