poniedziałek, 10 marca 2014

Ulubieńcy miesiąca - Luty

Taaaaaa wiem że już jest od dawna Marzec no ale ciągle przeciągałam zrobienie tego postu bo miałam sama robić zdjęcia ale zjadłam ulubione jedzenie , kosmetyk zostawiłam w samochodzie , i nie mogłam znaleźć mojego ulubionego ubrania , no i tak wyszło  ... no ale dobra robię go ! ;D

Kosmetyki
Tak , w Lutym obowiązkowo Baby Lips *.* Chyba każdy wie o co chodzi i nie muszę za dużo opisywać ;) Zdjęcie jest z internetu.

Jedzenie
Moim ulubionym jedzeniem są ... PŁATKI ŚNIADANIOWE ! Takie miodowe i nie wiem jak się nazywają ... poznałam je jak byłam teraz na feriach w hotelu i były tak dobre że jadłam je codziennie a po powrocie do domu kupiłam sobie jeszcze kilka paczek na zapas :D Kiedy przeczytałam na opakowaniu co to jest, okazało się że to prażona pszenica w miodzie :o Nigdy nie lubiłam miodowych płatków śniadaniowych ale te wyjątkowo mi posmakowały ♥

Książka
Tym razem nie jest to ani serial ani film tylko książka ^^ Jest to książka Demi Lovato - ,,Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku''. Zobaczyłam ją u Lucy i później w Empiku jako bestseller. Pokazałam ją mojej mamie ona stwierdziła że bardzo fajna i następnego dnia zobaczyłam ją u mnie w domu. Gdy zapytałam się mamy co ona tu robi powiedziała że ją kupiła bo też ją zaciekawiła i chce ją przeczytać (moja mama ) xD I tak ją sobie czytam jak mam czas. Jest strasznie motywująca i na każdy dzień roku jest jakaś rada / propozycja i cytat , ogólnie naprawdę pozytywna książka :)

Sport
To kategoria , której nigdy nie było na tym blogu ale postanowiłam ją tu zamieścić.Moim ulubionym sportem  w tym miesiącu był ... Snowboard ! W tym roku w te ferie pierwszy raz spróbowałam
 pojeździć najpierw miałam kilka lekcji z instruktorem a później jeździłam z rodzinką i moją najlepszą przyjaciółką Dianą.Szybko to opanowałam bo jeździłam codziennie po wiele godzin.Strasznie mi się to spodobało ♥ Mam niestety tylko jedno zdjęcie na komputerze :(
Ja i Dianka ♥
Piosenki
Ostatnia kategoria bo nie miałam jakoś ciuchów ulubionych w Lutym :/ Znowu One Direction i ich dwie piosenki które wpadły mi w ucho i mogłam je słuchać w kółko (teraz już mi przeszło :D ) c: Magic i Throught the dark




To by było na tyle mam nadzieje że nie zanudziliście się na śmierć xD Następny post w Środę i zdradzę wam że będzie on z serii CIY :3

4 komentarze:

  1. Baby Lips *.* Oczywiście, że obowiązkowe !


    http://friendssblogo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te piosenki. *.*

    http://estkla.blogspot.com/
    Obserwuję . ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę miała więcej czasu to przesłucham te piosenki :* Baby Lips oczywiście musi być i do tego snowboard <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma tyle Baby Lips w Polsce :/

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥