czwartek, 6 marca 2014

TAG - Mój pokój ✍

Hej ! Miałam nie napisać żadnego posta w tygodniu ale jak widać znalazłam troszkę czasu właśnie teraz  :) Jutro oczywiście post też się pojawi no i w sobotę (albo w niedziele :D ) Przygotowałam dla was coś ekstraaa *.* Ale na razie nic nie mogę mówić :3 Coś mnie ostatnio na TAG-i wzięło ;D dobra mam tutaj 11 pytań o moim pokoju więc ... zaczynajmy !

Pokój na zdjęciach nie jest mój ;)
1.Jaki masz kolor ścian w pokoju? 
Jasno różowe 

2.Lubisz swój pokój? 
Jasne że tak ! To moje ulubione miejsce w moim domu i w nim spędzam większość mojego czasu ♥

3. Co najchętniej chciałabyś zmienić w swoim pokoju ?
Zmieniłabym ustawienie mebli , zamieniłabym biblioteczkę na większą , dodała toaletkę no i odgraciła mój pokój. Ale to już od bardzo dawna ( z naciskiem na bardzo) chcę zrobić i wreszcie dogadałam się w tej sprawie z rodzicami i będzie już wszystko zrobione w ciągu max. miesiąca :D A wtedy zrobię wam Rom - Tour ! :3

4.W przyszłości wyobrażasz sobie swój pokój inaczej niż teraz?
To chyba jasne że tak xd


5.Czy dekorujesz swój pokój na różne okazje np: Święta Bożego Narodzenia, Walentynki?

Nieeee jak już to na Boże Narodzenie ale tak to nie za bardzo 
 
6.Opisz swój pokój w dwóch słowach
Jasny i fajny ;3

 7.Jakie wolisz meble : białe, kolorowe czy drewniane?
Ja mam białe drewniane i takie lubię najbardziej ! ^^

8.Twój pokój jest duży czy mały? 
 Właściwie to nie wiem jak go określić w tym ustawieniu mebli :/ Powiedzmy że jest średnio mały

9.Wolisz okna z parapetem czy balkonem?
Zawsze chciałam mieć balkon ale zwykłe okno też ( i miałam tak przez dłuuuuuugi czas ) więc ja wolę oba naraz :D

10.Drzwi do twojego pokoju przeważnie są zamknięte czy otwarte?
W dzień zwykle otwarte ale jak śpię to ZAWSZE zamknięte

11.Podoba Ci się, tak jak masz teraz w swoim pokoju?

No nawet tak. Ale żebym mogła powiedzieć tak to najpierw muszę zrobić to o czym wcześniej pisałam ;>

17 komentarzy:

  1. Mam dokładnie takie same myśli i chce taki sam pokój ! ;)
    Super blog, świetna estetyka i mega design będę zaglądać częstoo !
    http://beaauty-fashioon.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już mam białe drewniane meble hahhahahah szkoda ze toaletka się nie zmiescila bo zawsze o niej marzyłam :/ na ale trudno a tak bwt to dlaczego twój blog musi być taki super jest zdecydowanie za fajny kocham <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O dziękuję <333333 ♥♥♥

      Usuń
    3. Ja też kiedyś miałam białe, drewniane meble, z resztą do teraz mam, ale są też różowe xD

      Usuń
  3. rada ode mnie : nie dodawaj tak dużo emotek do posta, zmień czcionkę oraz tekst" o mnie " skróć.!

    śliczny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady , na takie komentarze czekam ! <3

      Usuń
  4. u mnie polaczenie grafitu, bieli, fioletu i pudrowy roz :) zapraszam na: www.okomdy.blogspot.com
    oraz na fb na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, mam podobne odpowiedzi! :)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag.Można go wykorzystać u siebie?
    ayshablogg.blogspot.com <- gdybyś zaszczyciła mnie swoim komentarzem bądź zaobserwowaniem byłabym baaardzo wdzięczna,tymbardziej,że regularnie odwiedzam Twój blog =)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag,ja tez bym chciała mieć swój pokój,ale jestem na to już za stara! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokój cudowny <33 Obserwuję ;- *

    Zapraszam : ))
    http://karo-amazing-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam na odwrót. W dzień drzwi są zawsze zamknięte, a w nocy otwarte :D Też określiłabym swój pokój mianem średnio mały ♥

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥