czwartek, 13 lutego 2014

♡ Ferie ♡

Heeeeeeeeeeeej ♥ Już jutro ... ferie ! Ale też i walentynki ^^ Nie mam chłopaka ale mam wspaniałe przyjaciółki i to mi spokojnie wystarcza , choć fajnie by było dostać walentynkę od jakiegoś chłopca ;3 Ale mniejsza z tym ;D Ja walentynki będę spędzała na gotowaniu bezy na urodziny mojej mamy i robieniu czekoladek serduszek dla rodzinki ♡ Wczoraj prezentowałam moją prezentacje semestralną ( nwm czy wam o niej mówiłam ale raczej na pewno w jakimś poście z początku stycznia ) i poszło mi bardzo dobrze :> Teraz czuję już ... czuję się wolna :D W każdym razie to był mój udany dzień także i na konikach. Dziś byliśmy z klasą w kinie więc miałam tylko 2 pierwsze lekcje. Poszliśmy na Robocop-a i szczerze to nie podobał mi się :/ Według mnie akcja za długa się rozwijała a jak mniej więcej zrozumiałam początek to potem nie mogłam zupełnie ogarnąć o co chodzi , więc ciągle zadawałam milion pytań : ,,O co chodzi ? '' ,,Nic nie kumam ''  ,,Czemu on to zrobił'' itp. , mojej kochanej Diance xD Poza tym film trwał 2 godziny a  że w mojej ocenie był nudny to straaaaaaaasznie mi się nudziło więc mi oczywiście odbiło :D Sama bym na te film na pewno się nie wybrała ale przecież lepsze to niż lekcje ! :#
Teraz przejdźmy do tematu ferii. Ja je zaczynam dopiero jutro i już w sobotę wyjeżdżam do Bukowiny Tatrzańskiej ( w tym roku niestety nie jedziemy nigdzie za granice :c ) do hotelu z termami ,,Bukovina''. Pierwszy raz tam byliśmy przed otwarciem no i często się tam wybieramy (minimum raz w roku) ostatnio jednak dawno tam nie byliśmy a mi się przyda cały tydzień w wodzie bo jak wiecie to mój żywioł *.* Mam nadzieje że będzie dużo śniegu i będziemy mogli pojeździć trochę na nartach. W tym roku także zaczynam wreszcie naukę jazdy na snowboardzie ( miałam się nauczyć już 2 lata temu bo mi rodzice obiecali ale ciągle wyjeżdżaliśmy za granice i jakoś ,, nie mogłam '' ). Cieszę się też bo spotkam się z moją BFF , która jedzie do Białki czyli tam gdzie my (moja rodzinka) będziemy jeździli na stok c: Na drugi tydzień jadę na obóz konny z moją koleżanką do ,,Rancha pod Olszyną ''. Wszystko zapowiada się ekstra <3
 A wy macie jakieś plany na ferie ?



2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥