niedziela, 16 marca 2014

✎ 40 rzeczy , których nie lubię

 Hello ♥ Dzisiaj zamiast kolejnych 40 faktów o mnie mam coś innego ... czyli 40 rzeczy których nie lubię. Mam nadzieje że post wam się spodoba i zaczynajmy ! ^^

Nie lubię :

1.Twarogu
2.Koperku , szczypiorku ,pietruszki - czyli jak ja to mówię ,,zieleniny do posypki '' :D
3.Owoców morza - blee ;/
4. Sałaty - nigdy nie lubiłam ale nwm dlaczego
5.Wiem że to dziwne ale ... nie przepadam za goframi :/ Kiedyś je uwielbiałam. Czasem mam na nie straszną ochotę ale i tak nie zjem więcej niż pół gofra ;D
6.Od roku albo dwóch lat przestał smakować mi rosół
7.Większość wyjdzie z tego bloga po tym punkcie ... otóż nie lubię napoi gazowanych czyli Coca Coli , Sprite , Pepsi itp. po prostu nie wypiję. Nie lubię nawet wody gazowanej i tak mam od zawsze. W sumie teraz już przyzwyczaiłam się do napoi gazowanych i czasem jeśli nie znajdę innego napoju pije je ale zajmuję mi do bardzo <z naciskiem na bardzo > dużo czasu.
8.nienawidzę ORZECHÓW. Tak , to też od zawsze.To jest jedna z rzeczy , która nie przejdzie mi przez gardło.Nie lubię żadnego typu orzechów.
9.niezbyt lubię białą i gorzką czekoladę , wole mleczną ^^
10.nienawidzę musztardy i majonezu ! - kolejne rzeczy , których nie połknę a jeśli moje pożywienie jest w nich choć trochę zamoczone jest ,,skażone'' i go nie jem ;p
11. Avocado , kabaczków , cukini , bakłażanów i szpinaku >.<
12.Się kłócić :c
13.Kiedy ktoś na mnie krzyczy ( wtedy nie mogę nic odpowiedzieć bo mi odrazu łzy napływają do oczu - tylko nwm czemu xd )
14.kiedy ktoś mnie okłamuje
15.chamstwa
16.kiedy ktoś wszystko po mnie ,,papuguje''
17.robić innym przykrość :(
18.kiedy jestem samotna
19.kiedy jestem smutna
20.kiedy się nudzę
21.kiedy mam za dużo lekcji
22.kiedy mam za mało czasu
23.kiedy ktoś ocenia mnie bezpodstawnie i nie ma racji (mówię tu głównie o nauczycielach :p)
24.kiedy dostanę złą ocenę
25.wielu nauczycieli ....
26.Nienawidzę gramatyki - i po polsku i po angielsku , francusku czy hiszpańsku !
27.wypożyczać butów do snowboardu - nawet jeśli nie śmierdzą to zawsze dziwnie się w takich czuję bo wiem że pełno osób je miało na stopach i wtedy mnie zaczynają strasznie stopy swędzieć.A jeśli śmierdzą to ich nie założę - taka już jestem :>
28.rano wstawać
29.biegać - nie wiem dlaczego , wole pływanie czy jazdę na rowerze czy cokolwiek innego
30.się spóźniać
31.czekać na kogoś / coś
32.nie lubię mleka sojowego :<
33.kiedy ktoś przeszkadza  mi w realizacji mojego planu dnia (niszczy mój plan dnia - mowa o mojej rodzinie ^^)
34.kiedy mam pełno pomysłów na posty a gdy zabieram się za ich pisanie to wszystko wylatuje mi z głowy
35.kiedy ktoś włazi do mojego pokoju gdy jestem w trakcie pisania posta
36.kiedy nagle na teście cała wiedza wylatuje mi z głowy
37.braku organizacji
38.kiedy ktoś jest dla mnie nie miły :(
39.być taka jak wszyscy - zawsze w jakiś sposób próbuję wyróżnić się z tłumu
40.kiedy ktoś nazywa mnie Zuźka .... grrrr ;D

I to już koniec c: Jeśli chcecie wykorzystać ten TAG to proszę napiszcie mi w komentarzu bo ja osobiście jeszcze nigdy się z takim tagiem nie spotkałam ♥

4 komentarze:

  1. Większej połowy rzeczy, których wymieniłaś również nienawidzę ;;

    Obserwuję i liczę na rev ;*
    http://dajzsiebiewszystkox3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mam podobnie.


    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zostałaś nominowana do LBA przeze mnie :) Mam nadzieje że odpowiesz na nominację :) http://dajzsiebiewszystkox3.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥