sobota, 29 marca 2014

♡ Akcja - ,,Pusta Miska'' ♡

Cześć wszystkim ! :3 Planowałam zrobienie innego posta ale stwierdziłam że będzie on jutro.A teraz opowiem wam trochę o pewnej akcji w internecie - czyli o ,,Pustej Misce''

O CO CHODZI ?

,,Celem programu jest poprawa standardów bytu cierpiących w schroniskach zwierząt. Jest to nasz główny i jedyny cel.
 
Działamy w formie wolontariatu, a całość uzbieranych środków przeznaczana jest na pomoc.''
 
,,Celem Akcji jest pozyskiwanie środków finansowych pochodzących z wyświetlania reklam oraz składek wnoszonych w ramach programu Wirtualnej Adopcji przeznaczanych na poprawę bytu zwierząt pozostających w schroniskach dla bezdomnych, bezpańskich zwierząt oraz na zwierzęta pozostające pod opieką Organizatora w ramach jego działalności Statutowej.''

Tak więc jest to akcja charytatywna , która pomaga bezdomnym psom i kotom , które mieszkają w schronisku. Pomoc jest bardzo prosta , bo nawet nie musicie wychodzić z domu i jest kompletnie za darmo ! Wystarczy że wejdziecie na ich stronę główną (klik tutaj) , tam zobaczycie obrazek pieska z pustą miską , najedźcie na niego kursorem i kliknijcie :) W misce psa pojawi się karma a dokładniej taki obrazek :

CO DAJE MOJE KLIKNIĘCIE ?

Dzięki takiemu kliknięciu zbierane są pieniądze na karmę , leczenie oraz poprawy warunków w schroniskach. DLA WAS TO SEKUNDA A DLA TYCH ZWIERZĄT OGROMNA POMOC !

JAK MOGĘ POMÓC OPRÓCZ TEGO ?

Klikać możecie niestety tylko raz dziennie ale na stronie oferowane są nam propozycje jak możemy pomóc oprócz tego.Oto przykłady :

♡ Udostępnić akcje na facebook'u , twiterze bądź innych portalach społecznościowych
♡ Zaadoptować zwierzaka z schroniska
♡ Zaadoptować wirtualnie
♡ Powiedzieć o Pustej Misce znajomym
♡ Możemy także wydrukować specjalne wlepki oraz plakaty (szczegóły tutaj )
♡ Umieścić baner na swoim blogu !


Tak jak więc widzicie akcja jest prosta i moim zdaniem bardzo , bardzo , bardzo fajna. Jedno małe klikniecie dziennie = wielka pomoc . Pustą miskę zobaczyłam na jednym z blogów które czytam i sama postanowiłam zainteresować się tym. Ja oprócz codziennych kliknięć z tabletów , telefonów , komputerów i laptopów które znalazłam w moim domu , dodałam też baner Pustej miski po prawej stronie bloga , w który możecie oczywiście klikać aby odwiedzić stronę.Wszystko robię z mojej własnej woli i dobrej chęci , dlatego TY , który siedzisz teraz przed ekranem  pamiętaj o tych zwierzaczkach jak jesteś codziennie w internecie.

Do jutro moi kochani !
Zuzia ;3

2 komentarze:

  1. Ja już taki banner na blogu mam i jak tylko o tym pamiętam to wchodzę i klikam :) Bardzo fajna jest ta akcja :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam z lat klas 1-3 jak nam pani o tym mówiła świetna akcja,jak zarówna strona darmowa przeznaczona dla dzieci pajacyk. Chodzi tam o to żeby wejść kliknąć na pajacyka i dzieci mają obiad <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥