środa, 9 kwietnia 2014

Moje dziwactwa

Hej kochani ! Wreszcie pisze tego długo wyczekiwanego przez niektóre osoby posta , ale niestety internet w moim domu się zupełnie popsuł :c Dzisiaj dowiecie się o mnie parę dziwnych faktów , o których większość ludzi poprostu nie wie.Zapraszam !

Czasem gadam ze sobą w myślach
Nie lubię żadnych napojów gazowanych (nawet wody gazowanej )
Nie lubię żadnego rodzaju orzechów , słonecznika , migdałów i wszystkich podobnych
Haha.Uwielbiam lasagnie po prostu jak o niej myślę to momentalnie się robię głodna.Mogłabym ją jeść do oporu a i tak mi się nie znudzi :D Kocham ten zapach, smak, a nawet sam widok ♥
Nie umiem nie chodzić w kółko podczas gadania przez telefon.Po prostu muszę to robić haha :D
Nienawidze wstawać rano i zanim się zwale z łóżka mija pół godziny

Strasznie łatwo się wkurzam się kiedy jestem głodna
Nie umiem czytać w samochodzie
Zawsze muszę siedzieć po prawej stronie w aucie
NIGDY nie jem kanapek w podróży.NIGDY.Zawsze sucha bułka i obok jakieś dodatki :3
Cały czas myślę jak udekorować swój pokój i codziennie mam inny pomysł , a i tak żadnego nie wprowadzam w życie
Bardzo trudno jest się do mnie dodzwonić.Mój telefon albo jest rozładowany albo zgubiony.Jeśli odbiorę to cud

Jak zasypiam nienawidzę jak jakieś światełko świeci w moim pokoju lub przez uchylone dzwi dociera do mojego łóżka
Jeśli nie znajdę sobie odpowiedniej pozycji przy zasypianiu , to nie prześpię połowy nocy
Kiedy nie mogę się skupić albo coś mnie drażni w szkole dostaje ,,bólu kręgosłupa'' jest mi w każdej pozycji nie wygodnie , kręce się i narzekam
Jak cos gotuje zawsze udaje że jest to program kulinarny i gadam sama do siebie grając kilka ról
Nienawidze poczucia że mam brudne ręce.Wtedy obsesyjnie je myje
Jak chodze do łazienki w szkole to zawsze z koleżanką c;

Mam manię na punkcie organizacji choć tego po mnie nie widać , dlatego wie o tym tylko moja rodzina i najbliżsi przyjaciele
Strasznie się wściekam kiedy ktoś psuje mi mój plan dnia
Bardzo przeszkadza mi brak organizacji
Uwielbiam wąchać nowe książki i zeszyty
Kocham robić zakupy do szkoły na początku roku szkolnego
Bardzo często wspominam sobie w myślach moje dzieciństwo

Bardzo lubię przypominać sobie miasto , w którym mieszkałam we Francji i mimo że minęło juz kupę czasu pamiętam tam każdy szczegół
Nie lubię malować paznokci
Do Września nie miałam zielonego pojęcia o makijażu (dziwak ;p )
Mogę objadać się ile chcę a i tak nie tyje 0.o
Nie wiem czemu ale .... małe dzieci mnie KOCHAJĄ ! Nie mam pojęcia czemu tak jest ale każde młodsze dziecko ode mnie , uwielbia mnie. A jeśli są to mali chłopcy zawsze się we mnie zakochują , chcą mi dawać buziaczki , dają mi jakieś prezenty i chcą bym się z nimi ożeniła xDDD
Mam obsesje na punkcie czesania włosów i jeśli czuję taką potrzebę wyciągam szczotkę i czesze się na lekcji co bardzo denerwuje nauczycieli. Ale ja uważam to za rzecz normalną ;D

Umiem bardzo bardzo długo spać
Nie znam podstawowych zasad ortografii i interpunkcji , wszystko robię na intuicje
Jeśli skarpetki to TYLKO stópki (nie liczę skarpet na konie i na narty xD )
Nad  prawą łopatką mam białą plamkę w kształcie serduszka/jabłka/motylka ( każdy inaczej mówi :D )
Nie umiem gwizdać (hahahah)


To by było na tyle , mam nadzieje że wam się podobało.
Dziś zobaczyłam ze mój blog ma ponad 3000 wyświetleń i 54 obserwatorów (Dla mnie to bardzo dużo ) za co wam bardzo dziękuję <3 Mam jednak prośbę. Jeśli czytasz post został komentarz bym wiedziała ile osób naprawdę go przeczytało. Jeśli czytasz mojego bloga regularnie i nie możesz doczekać się następnego posta to jesteś prawdziwym czytelnikiem. Dlatego bardzo tez proszę , (wiem że tacy są ;33 ) prawdziwi czytelnicy , ujawnicie się i kliknięcie to jedno ,,obserwuj" bo dla mnie to naprawdę wiele znaczy i wtedy wiem ile dokładnie ludzi interesuje mój blog

P.s przepraszam za brak zdjęć w tym poście

Jeszcze raz dziękuję i do następnego posta
ZuZ

3 komentarze:

  1. Gadasz w myślach tak jak ja heh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony.
    Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahah najlepsze z tym czesaniem Zuza, szczególnie wkurza to panią od polaka hahahahah <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥