niedziela, 2 lutego 2014

♡ Znów jestem ! ♡

Hej wszystkim !!! ♥♥♥ Po tygodniowej przerwie powracam na bloga :3 Jak pewnie zauważyliście mam nowy wygląd ! Męczyłam się nad nim meeeega długo ... od godziny 13 :( Byłam trochę zrozpaczona bo miałam parę problemów , gdyż nie znałam kodów i nie mogłam zrobić wielu rzeczy , które chciałam :c Koło 20 napisałam na zapytaj.onet.pl na shoutboxie czy zna się tu ktoś na bloggerze , szczerze nie liczyłam że ktoś mi odpowie poszłam po picie i jak wróciłam do pokoju zobaczyłam że mam nowe powiadomienie , sprawdziłam i  pewna dziewczyna napisała mi że ona się zna , naszą konwersację przeniosłyśmy na facebooka a potem ona zaproponowała mi że zrobi mi wygląd ! ♥ Zrobiła go szybciutko i odwaliła kawał dobrej pracy :3 Ja później zmieniłam tylko jakieś szczegóły jak czcionka itd. ale gdyby nie Klaudia to blog pewnie nadal by był zawieszony. Wszystko jest tak jak chciałam , jest wręcz idealnie ! :D Strasznie się cieszę że są jeszcze ludzie , którzy cię nawet nie znają , a bezinteresownie pomogą ♡ Jeszcze raz bardzo bardzo bardzo bardzo dziękuję <3

2 komentarze:

  1. Jej!! Mój ulubiony blog znowu wrócił <333
    Ps. Faktycznie wygląd powala *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak tu pięknie <33333

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥