niedziela, 9 lutego 2014

☃ Ulubieńcy miesiąca - Styczeń 2014 ☃

Hej wam ! :3 Tak jak zapowiadałam oto spóźnieni ulubieńcy miesiąca ;D ! Bez przedłużania zaczynamy ^^

Kosmetyki
Tak więc w tym miesiącu są to .. kremiki :D Wszystkie kupiłam w Marionnaud. Pewnie jak niektórzy z was wiedzą niestety wycofują ten sklep z Polski :c Teraz kiedy likwidują sklepy są ogromne wyprzedaże i naprawdę bardzo się opłaca ! Moja mama kupiła tam pełno rzeczy ostatnio i pełno dla mnie :3 Jednak mi najbardziej spodobały się te 3 :

1.Balsam do ciała z firmy Cuccio (nie znam jej ale co tam xd ) dobrze nawilża skórę , całkiem nieźle się go rozsmarowuje ale najbardziej podoba mi się ... zapach *.* ZAPACH ! Jest cudny <3 To masło jest o zapachu miodu i mleczka sojowego ^^ ech poprostu cały czas bym je tylko wąchała :D
2.Krem BB. Jeden z niewielu , który pasuje do mojej strasznie jasnej skóry. Nadaje mojej skórze na twarzy ładny jednolity kolor i nie jest za ciemny ani pomarańczowy tak jak mój poprzedni ^^ Poza tym też podoba mi się jego zapach.Niestety jedynym minusem jest to że strasznie źle się go rozsmarowuje bez kremu pod spodem. Ale ja znalazłam na to sposób ! :>
3.Zwykły naturalny krem do twarzy. Świetnie nawilża , bardzo łatwo się go rozsmarowuję , i ma ekstra zapach :D Jestem z niego bardzo zadowolona i na szczęście mam go dużo ;3 Czasem nakładam go pod krem BB (teoretycznie nie ma takiej potrzeby bo przecież to jest krem BB ale ten jest trochę dziwny i muszę ) i wygląda to bardzo bardzo dobrze , nie mam tłustej skóry i mam dodatkową ochronne w zimę ^^

Ubranka
W tym miesiącu spodobał mi się zestaw czyli moje białe spodnie z Tally Weijl, sweterek w paski , który kupowałam sobie z moimi koleżankami z Reserved a do tego buty z przed roku Roxy :3 Co by tu pisać , oberzyjcie zdjęcia ( przepraszam za moją brzydotę :c )







Przepraszam za beznadziejną jakość zdjęć ale było już ciemno prawie :c








Piosenka
Tym razem 1D ^^. Prawie codziennie w Styczniu słuchałam tej piosenki a jest nią ... I Would - One Direction :D

Niestety nie mam żadnego ulubionego w tym miesiącu filmu lub serialu ani nawet jedzonka :o ! Ale za to mam już wszystkich na Luty więc jakoś wam to wynagrodzę ;D
Papa :*

3 komentarze:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://rysunki-i-wszystko-o-malowaniu.blogspot.com/2014/02/nominacja-do-liebster-blog-award.html
    Hej zostałaś nominowana do LBA - wiecej w linku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, będę wpadać! :)
    http://swiaatjestnasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥