poniedziałek, 17 lutego 2014

* Snow *

Cześć moi kochani ! Jestem teraz na feriach dlatego posty będą dodawane rzadziej ;c Jak na razie jest ekstra ! Spotkałam już tutaj tyleee osób ;D Dzisiaj miałam pierwszą jazdę na snowboardzie i wiecie co ? Jest superowo ! Szło mi świetnie jak na pierwszy raz i wywaliłam się tylko 2 razy w tym jeden na orczyku :3 Jeżdżę sama i instruktor nie musi mnie trzymać ^^ Jestem z siebie taka zadowolona hahaGłupia ja nie wzięłam aparatu podwodnego i nie mogę zrobić zdjęć na basenie na termach pod wodą :/ Ale wezmę go w przyszłym tygodniu na obóz i tam też jest basen.Niestety nie mam zdjęć jak jeżdżę ale mam te robione telefonem : 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥