poniedziałek, 3 lutego 2014

✰ February challenge ✰

Czeeeść ! :3 Zgadnijcie z czym do was dzisiaj przychodzę...a więc jest to...FEBRUARY CHALLENGE

Co to jest i na czym polega ? - A więc jest to takie wyzwanie na dany miesiąc ( w moim przypadku Luty) że każdego dnia trzeba zrobić zdjęcie pod takim tytułem jaki dzień ma numer. Nooo to znaczy że na przykład jak dzisiaj jest 3 Luty to tytuł (na zdjęciu) to ,,hands'' i muszę zrobić zdjęcie rąk ;3 Mam 2 zaległe dni więc wstawię wam dziś 2 zdjęcia bo jest pierwszego nie mogę zrobić bo jest teraz już ciemno.Codziennie będę dodawała zdjęcia ( jak będę dodawała post) i zobaczymy czy podołam xD Pewnie nie c;
A , niektórzy pytali się o ulubieńców miesiąca , ale to dopiero w następny weekend bo muszę jeszcze przetestować parę rzeczy żeby stwierdzić czy zasługują na ulubieńców miesiąca ^^

2 Luty - ,,Words''

 3 Luty - ,,Hands''

8 komentarzy:

  1. Ten challange jest super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fAJNY BLOG ;)

    Obserwujemy i komentujemy ?

    jen-jenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuz pięknie <3 Czekam na więcej zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny pomysł :) Czekam na kolejne zdjęcia z listy ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawy pomysł ;)

    Zapraszam do mnie i obserwuję
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie challange. :)
    http://claud-cloud.blogspot.com/2014/02/365-celow-staying-strong.html ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥