niedziela, 2 lutego 2014

Moja plątanina myśli

Hej wszystkim. To będzie chyba mój pierwszy post z moimi przemyśleniami , ale coś mnie tak natchneło :3

Każdy ma jakiś problem , swój własny. Każdy ma też coś dla czego chcę żyć.Cieszmy się z tego co mamy ! Żyjmy teraźniejszością , nie zaglądajmy w przyszłość i nie zasmucajmy się przeszłością , nie możemy popadać w smutek bo przecież jest coś co nas uszczęśliwia - musi być.Jeżeli uważasz że nie ma , to musisz ją znaleźć.
Postanowiłam sporządzić listę rzeczy za , które jestem wdzięczna i zachęcam was także do zrobienia takiej listy.

1.Jestem wdzięczna , że się urodziłam , że żyje i jestem tu i teraz
2.Jestem wdzięczna że mam kochającą rodzinę
3.Jestem wdzięczna że mamy dach nad głową
4.Jestem wdzięczna że mam wspaniałych przyjaciół
5.Jestem wdzięczna że odczuwam uczucia takie jak ból , wstyd , smutek , radość , miłość - one nas wzmacniają i dają nam siłę

Może i krótko ale to są moje rzeczy dla , których uważam że warto żyć.Jestem osobą , która chciałaby znać przyszłość.Chciałabym bo jestem ciekawa co się wydarzy , ale jak myślę nad tym to nie chcę wiedzieć. Życie jest pełne niespodzianek i dobrych i złych,wszystko jest dokładnie zaplanowane i nic nie dzieje się przypadkiem , ale dla nas jest to niespodziewane.

Pewnie z tej plątaniny myśli nic nie zrozumiecie ale chodzi mi głównie o to by zrozumieć że jest coś lub ktoś dla kogo warto co dziennie rano wstawać , że liczy się teraźniejszość bo ona zadecyduje o przyszłości i przeszłości.To co jest teraz może już się nigdy nie zdarzyć a ty to po prostu przegapisz.Ciesz się chwilą i bierz z niej ile się da , bierz jak najwięcej bo to jest specjalnie dla ciebie.Bądź wdzięczna za to co masz i ciesz się tym , każdego dnia , każdej godziny , każdej sekundy , wiedź że właśnie dla tych rzeczy warto żyć i to one są najważniejsze w danej chwili.

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥