środa, 23 kwietnia 2014

♡ Spring is here - be active ! ♡

Hej, hej ! Hmm, już od dawna planowałam tego posta (od Lutego haha) ale jakoś nie mogłam zebrać się i go napisać , dlatego gdy teraz mam chwilkę napiszę go.
Dużo blogerek publikuje ostatnio podobne posty ale mój będzie troszkę inny - czyli jak zwykle po mojemu ;3

Ogólnie nie będzie on o zdrowym odżywianiu i bla bla bla. Robię ten post poniekąd też dla siebie. W sumie nie wiem jak mam zacząć ( no jasne xD Zuza zabrała się za pisanie posta :D ). Haha , dobra teraz już na serio :D

Rozciąganie
Jednym z moich postanowień noworocznych było codziennie rano się rozciągać , jak to zwykle bywa, nie udało się. Jakoś w zimę nie miałam do tego nastroju.Teraz gdy jest już cieplej próbuję robić przynajmniej kilka ćwiczeń rozciągających rano w sobotę i w niedziele ( oczywiście jak jest ładna pogoda, w innym wypadku nie ma bata).Chcę choć trochę poprawić ,,gibkość" mojego ciała bo jestem strasznie mało rozciągnięta i chciałabym być bardziej , dlatego kilka ćwiczeń , na pewno mi nie zaszkodzi.To samo tyczy się ćwiczeń na mięśnie brzucha.

Bieganie
 Wiele nastolatek teraz sobie biega by poprawić kondycję i schudnąć. Ja mam świetną kondycję i chudnąć nie mam potrzeby <nadzdolna>. Z tego co wiecie (a przynajmniej niektórzy, jeśli czytaliście to ) ja nie przepadam za bieganiem. Jednak nie umiem wylegiwać się na leżaczku i wygrzewać w słoneczku , ja jestem stale w ruchu.Jedni biegają a inni ... chodzą na spacery. Tak, właśnie. Ja potrafię pokonywać mega długie dystanse pieszo. Bardzo długie spacery to idealne rozwiązanie dla mnie.Potrafie poleźć strasznie daleko :D To może nie to samo co bieganie ale na pewno lepsze niż gnicie przy komputerze na  facebooku c;


Rowery , rolki , deskorolki
Kolejny świetny pomysł na aktywne spędzenie czasu na świeżym powietrzu.Chyba zbyt wiele opowiadać nie muszę. Ja niestety nie posiadam nic z wymienionych rzeczy , wszystko za małe ._. Na szczęście rowerek dostanę już niedługo ♥ Rolki jakoś nie są mi specjalnie potrzebne do szczęścia , ale zastanawiam się nad Fishboard'em. Polecacie , nie polecacie ? Po prostu wyjdźcie z domu , umówcie się ze znajomymi i jedźcie ! A jeśli nie posiadacie żadnej z wymienionych wyżej rzeczy,wybierzcie się na spacer, tak jak ja !

Trampolina
Może i banalna oraz dziecinna , ale ile to frajdy sprawia ! :D Ja mam taki nadmiar energii że jakoś  muszę go wykorzystać. Oprócz tego postanowiłam podszkolić się w gimnastyce , w której jestem dość kiepska. Nie mam w domu specjalnego materaca , a że trochę boję się robić na przykład stanie na rękach u mnie na marmurowej podłodze ( bo za dobrze to mi ono nie wychodzi haha ) to trampolina jest na to idealnnym miejscem ! Salta, fiflaki , robię na niej wszystko :D

Pikniki
Wiem, wiem , że piknik nie jest aktywnością ruchową, ale to w końcu aktywność na świeżym powietrzu. Choć pewnie nie wiele osób urządza teraz pikniki to jakoś tak mi się to przypomniało i chce o tym napisać. Ogólnie to zawsze uwielbiałam pikniki i zamierzam się w następny ciepły weekend ( gdy będę miała już rower) wybrać na jeden. Nie dawno wpadłam na pomysł by może napisać post , na jakieś piknikowe smakołyki (?) Zobaczy się ;)


Kilka porad dotyczących ćwiczeń
Teraz napiszę kilka porad, które w moim przypadku okazały się przydatne.
Nie odkładaj ćwiczeń na jutro bo i tak ich nie zrobisz. Po prostu zrób je teraz !
Bądźcie w nich wytrwali
Podczas ćwiczenia/biegania/spacerów włączcie sobie waszą ulubioną muzykę, to bardzo pomaga !
Mnie zawsze dodatkowo motywują do działania zdjęcia z tumblr'a czy z we ♥ it, więc może i wam to pomoże c:

Jeszcze sobie teraz przypomniałam, że to już 50 post na blogu (kilka postów usunęłam) :3 Tak, więc mam nadzieje że podobał wam się post i do następnego   ♥

4 komentarze:

  1. Może i ja w końcu zacznę ćwiczyć ;) Dobre i to, że chociaż dużo na rowerze jeżdżę :D Oj tak muzyka zawsze pomaga, milej się biega czy jeździ, no i ćwiczy :D Świetny post ^^ Gratuluję, że to już 50 :)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby się, żebym w końcu i ja zaczęła więcej ćwiczyć. Świetne porady! :)
    ✿imagine-yuki.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zamiar biegać, a jutro może pójde na piknik :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥