czwartek, 1 maja 2014

Korsyka


Cześć wszystkim ! ♡
Dzisiaj zaczęła się majówka, więc wszyscy się cieszą. Ja wyjechałam trochę wcześniej i ominęłam te 3 dni szkoły bo poleciałam na ... Korsykę ! W sumie jestem tu już trzeci raz. Korsyka jest małą francuską wyspą na morzu Śródziemnym, także cały czas mogę rozmawiać z tutejszymi ludźmi po francusku Dlatego też rodzice chętnie nas tu zabierają, chcą żebyśmy mimo wszystko nie zapomniały języka, którego nauczyłyśmy się mieszkając kilka lat w Paryżu.Ogólnie nie wiem za bardzo jaka temperatura jest teraz w Warszawie, gdyż popsuła mi się ładowarka do telefonu i tableta, więc mogę jedynie korzystać z mojego laptopa. Tutaj jest około 21 - 25 °C i nieźle się już opaliłam ! Niestety dosyć mocno wieje ale to i tak nie popsuje mi pobytu w tym pięknym miejscu.Najbardziej zadziwia mnie niesamowity lazurowy kolor wody. Jest ona tak czysta , że nawet nie umiem tego opisać. Zresztą dam wam próbkę zdjęć. Co do zdjęć to oczywiście zabrałam moją lustrzankę ( Canon eos 600D jakby ktoś pytał ), ale zapomniałam kabla do komputera, dlatego zdjęcia pojawią się dopiero w poniedziałek po moim powrocie do Polski.Na szczęście jakość zdjęć robiona telefonem jest do przyjęcia c: Miałam okazję spróbowania kilka nowych tradycyjnych Korsykańskich potraw, których wcześniej nigdy jeszcze nie jadłam.


Ostatnio jak niektórzy mogli zauważyć zmieniłam trochę swój ,,styl'' pisania. Mianowicie zaczęłam zwracać większą uwagę na interpunkcje, przestałam co drugie słowo wstawiać emotikony ( :3 , xd , ;D itp.) oraz nie używam już słów jak na przykład beka czy lol.Myślę że to ułatwi trochę czytanie postów ♡



Coraz częściej zastanawiam się nad zmianą wyglądu.Teraźniejszy jest taki trochę zimowy (?). I szczerze powiedziawszy znudził mi się już trochę.Coś mi się wydaje że do końca następnego tygodnia na pewno design się zmieni haha :D



To na tyle dzisiaj, do następnego posta kochani !
A wy, wyjeżdżacie gdzieś na majówkę ?

7 komentarzy:

  1. Ja nigdzie nie wyjeżdżam
    http://RoksiTv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci wyjazdu. U nas pogoda kiepska. U mnie pada deszcze, więc mi to nie zbyt pasuje, ale mam nadzieję, że chociaż jeden dzień tego dłuższego weekendu będzie słoneczny.

    http://jestem-varies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I już w sumie po majówce, którą praktycznie całą przesiedziałam w domu :/ Świetne zdjęcia ^ ^
    ♥ Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju urocze zdjęcia :3 i fajny wygląd bloga :)

    http://come-true-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥