poniedziałek, 12 maja 2014

Kwietniowi ulubieńcy

Hej, hej ! ♥
Wiem, że widząc tytuł posta mogliście się trochę zdziwić bo przecież już od 12 dni mamy Maj, no ale to jest właśnie mój refleks.
Na taki krótki wstęp dodam, że będę wybierała z :
♡ Ubrań
♡ Kosmetyków
♡ Jedzenia
♡ Picia
♡ Książek

UBRANIA
Pod koniec kwietnia, tak jak wiecie wyjechałam na Korsykę. A że było tam cieplutko to w tym miesiącu moimi ciuchowym ulubieńcem jest crop-top z Tally Weijl.

 KOSMETYKI
Tak, więc w tym miesiącu moimi faworytami są ... malinowy balsam i płyn do ciała z The Body Shop.


JEDZENIE
Hyhy, w kwietniu byłam absolutnie UZALEŻNIONA od Oreo Double Cream ♡ !


PICIE 
Coś co także baaaardzo zasmakowało mi w tym miesiącu ... czyli Aloe Vera King ♥

(zdjęcie z internetu)
KSIĄŻKA
No i oczywiście seria Pretty Little Liars ♡


Krótki pościk za co przepraszam ale ten tydzień będzie dla mnie bardzo męczący bo CODZIENNIE mam test ! >.< W Środę mam nawet 4 testy, więc ja zmykam do nauki !
Do następnego kochani ! ♥

2 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy ^^ Aww kocham PLL ale jeśli o książki chodzi to jestem dopiero na 3 części ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hei! Fajny blog, ciekawie piszesz;D Zostanę na dłużej!;) Obserwuję i liczę na RewanŻ;*
    http://by-saandi-blog.blogspot.com/ <---- ZapraszM i Pozdrawiam!!


    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥