poniedziałek, 19 maja 2014

♡ Happy fourteen ♡

Cześć kochani !
W zeszły wtorek o 7:07 oficjalnie skończyłam 14 lat ! Prezenty ? Tak dostałam jedno z moich marzeń ! Pamiętacie jak w styczniu pisałam że chciałabym sobie kupić iPhone'a 5 ?
Moi rodzice sprawili mi niespodziankę, dołożyli mi do moich zbiorów i kupili mi iPhone'a 5s ! Strasznie się z tego powodu cieszę bo od zawsze chciałam mieć ten telefon ! Oprócz tego dostałam jeszcze torbę ,,Leter Bag '' a dokładniej taką : KLIK .Niestety oba prezenty idą pocztą i jeszcze do mnie nie doszły. Nadal nie mam pomysłu gdzie mogłabym zorganizować urodziny dla przyjaciół... Najlepiej jakby to było związane z wodą ♡ Chyba pierwszy raz chciałabym dostać książkę ... a nawet nie jedną ! Najlepiej jakby były to : Tajemnice Alison ( Pretty Little Liars) , XII część PLL i coś o fotografii ...


W ten weekend nagrałam dla was aż 3 filmiki ! Ale nie wiem czy któryś w ogóle wstawię. Jeszcze trzeba je dokładnie poprzerabiać. A może podsuniecie mi jakiś pomysł na następny filmik ?


Na szczęście w szkole jest już luźniej i robi się na ciepło ♡ Nie mogę doczekać się aż dostanę nowy rower Ach .. tyle rzeczy bym chciała ! Ale przecież nie można mieć wszystkiego , zresztą na wszystko w końcu przyjdzie czas !


A wy obchodzicie swoje urodziny ? Gdzie je urządzacie ? 

7 komentarzy:

  1. No gdzie ja obchodzę urodzinki to wiesz :3 Jeszcze raz najlepszego ;* I bardzo mi się podoba to ostatnie zdjęcie z trawą i Zefirkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Zuz! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Ostatnie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione naj ;*** :)
    Ja organizuje urodziny w tym roku akurat miałam ognisko ;)) A w tamtym w domku i było bardzo fajnie ;*
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tak świetnego prezentu *.*
    Cudowne zdjęcia :)
    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę.
    Mój blog[KLIIK]

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥