wtorek, 3 czerwca 2014

☆ A little pool party ☆


 

 ♥ Hej kochani !

W zeszły piątek po szkole były urodziny mojej przyjaciółki Basi.Główną atrakcją urodzinową był - coś co kocham - oczywiście basen ♥♥♥ Basen miał około 15-20 metrów (mały ale podczas 30 stopniowych upałów jest jak znalazł) i znajdował się na świeżym powietrzu. Jest on na osiedlu i dostępny tylko dla mieszkańców. Ja samym pomysłem byłam oczywiście zachwycona. Na szczęście zabrałam moją lustrzankę, ale zdjęcia robiłam dopiero pod koniec.Byłam naszym fotografem , dlatego też nie ma mnie na zdjęciach.
Na zdjęciu : Jula i Wika

Co do moich urodzin to nadal nie mam pomysłu  ...
Na zdjęciu jubilatka -Basia
Urodziny były bardzo udane i na pewno będę je mile wspominać, przy okazji poznałam kilka nowych osób.W ostatnim czasie planuje zrobić jakieś DIY, ale nie wiem jakie byście chcieli.Jakieś dekoracje, czy może coś innego praktyczniejszego ?


Dajcie mi znać w komentarzach o waszych pomysłach i oczywiście zostawiajcie linki do waszych blogów !

5 komentarzy:

  1. Świetny blog! Super zdjęcia, a przede wszystkim ciekawa notka :)
    Na pewno będę tu zaglądać częściej!
    Zapraszam do siebie i również licze na miły komentarz i obserwacje :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne urodziny, nie dziwie się, że basen to główna atrakcja. Zostalaś nominowana do LBA, info na moim blogu. http://im-gonna-rebel.blogspot.com/2014/07/lba-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia *.*
    widać,że zabawa się udała :D
    chętnie pokąpałabym się w basenie <33
    śliczny design bloga *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://www.truskawkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥